Bozguncular haykırır gün kara gece kara Bir kişi karar versin siyaset bir cerahat Kıyamet mi kopacak millet kalsa fukara Sarılın yorganlara uyuyun rahat rahat. Sonunuz kötü olur girmeyiniz araya Çoğunluk kabul etmiş helal olsun saraya.
Onlar yesin gönlünce biz duydukça doyarız Şükredin halinize veriyor kaşık kaşık Zor gelirse yaşamak biz de ülke soyarız Tek elden yönetime zaten millet alışık. Yokluğun sebebi o son verin sigaraya Halkın çoğu memnunsa helal olsun saraya.
Haykıranlar hapsolsa düşünenler asılsa Çöplüklere atılsa gerekmeyen merhamet Yabancılar nüfusu dolduruyor nasılsa Gereksiz kalabalık bizim için vahamet. Her şey yoluna girer gerek yok yaygaraya Refaha koşuyorlar helal olsun saraya.
Yıllardır ödeniyor kesilsin dul maaşı Çalışana asgari ücret bile çok fazla Ekmek parası yeter boşa gitmez uğraşı Daha çok çalışsınlar iman denilen gazla. Dolarlar ve altınlar akmalı Ankara’ya Hakkını yemek olmaz helal olsun saraya.
************************************ ************************************ Liranın karşısında zirve yapmışsa dolar Düşünmek akla zarar kimlerin cebi dolar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HELAL OLSUN SARAYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HELAL OLSUN SARAYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bozguncular haykırır gün kara gece kara Bir kişi karar versin siyaset bir cerahat Kıyamet mi kopacak millet kalsa fukara Sarılın yorganlara uyuyun rahat rahat. Sonunuz kötü olur girmeyiniz araya Çoğunluk kabul etmiş helal olsun saraya. Tebrik ederim Yüreğine kalemine emeğine sağlık
Nasıf acar tarafından 2/11/2022 10:28:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bir gün helâlleşmek gerektiğinde; kim, kimden helâllik dileyecek acaba? Merak ediyorum gerçekten. Olağanüstü bilgi kirliliğinin hakim olduğu medyaya ve kamplaşmanın körelttiği gözlerle önünü göremeyen siyasetçilerle siyaset dünyasına itimadım hiç kalmadı. Sonumuz hayrola...
Adam herşeye konuşuyor. Normalde o konuşmada da MB faiz indirse döviz, maden vs bir kere fırlar. Ama adam bunadımı ne; uçakta konuşuyor döviz sıçrıyor, televizyona çıkıyor bir daha aynı şeyleri konuşuyor döviz biraz daha fırlıyor, reisin emrine amade MB de çat indiyor faizi döviz uçuyor. Faiz indirimi olacaksa MB indirir döviz bir kere yükselir, ama reisimiz bir kere çıkmasıyla tatmin olmuyor olsa gerek ki faiz indirmeden dövizi önce birkaç kez fırlatıyor. Birde tam evlere şenlik, "Enflasyon dediğin bugün çıkar yarın düşer." diyor.
Güzel bir hiciv bir o kadar da yürek burkan Türkiye gerçekleri HAKSIZLIĞA KARŞI DİM DİK YAZAN LALEMİNİZİ KUTLUYORUM. Eli kalem tutan Yazarların Şairlerin Bu kangirene dönmüş yarayı Hicilerle gün yüzüne çıkartıp Halkın gözü kulağı olmalıdır. Malifef bu site idarecilerininin de böylesi dik Hicivler Güne getirmekte cesaretleri yok ne hikmetse. Hasreti Gurbeti Aşkı her kalem her zaman yazabilir. Onlarca yüzlerce Hayat gerçeği Şiirleri Görmezden gelmek yanılgıya sebep olmak demektir. Türkiyede yönetim ve Yaşam standarları toz pembe değildir. Yürek sesin var olsun.Tebrik ederim Şairim Selam ve Duâ ile.
resulcivcik tarafından 11/27/2021 8:24:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli şairim sayfanızda akıcı anlamlı güzel bir eserinizi beğenerek okudum yürek sesinizin mısralara yansımasıyla harika bir eser çıkmış ortaya yüreğine sağlık nice böyle güzel eserler görmek dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Bir kişi karar versin siyaset bir cerahat
Kıyamet mi kopacak millet kalsa fukara
Sarılın yorganlara uyuyun rahat rahat.
Sonunuz kötü olur girmeyiniz araya
Çoğunluk kabul etmiş helal olsun saraya.
Tebrik ederim
Yüreğine kalemine emeğine sağlık
Nasıf acar tarafından 2/11/2022 10:28:36 AM zamanında düzenlenmiştir.