Islak bir öpüşmenin mevsimindeyim sevgili Haydi gel..! Savaşmanın telaşından kendimize düşelim Sevdamıza ganimet diye Eski bir süryani şarabı sunalım Karanlığın gizemine sığınıp Dokunmanın bayramında takvimler çoğaltalım
Kaygıların boynuna geçirip mutsuzluk iplerini Sevişmenin ibadetinde hesapsız zikredelim Ne bizi örtünecek anlamsız bir perdeye sığınalım Ne de aydınlık düşlerin (t)uzağında üşüyelim
Merhametin arsız çengeline takılıyorum Bir gece yarısı asılacak günahlarım Derin girdapların dolambaçlığında Can çekişerek çırpınıyorum Depremin fay hatlarını kırdım, Çıldırıyorum…
Sen arzularında tanrı kadar cömert Ben diz(e)lerine sığınmış bir köleyim Söz vermedim can alan hiçbir meleğe Sadece gözlerinin dehlizlerinde öleyim
Aynı dizeye giz Aynı bedene diz Sadece ikimiz Güneşi kapatır Aşkın mabedinde Sevişiriz ………
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevişmek İbadeti Üstüne (2) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevişmek İbadeti Üstüne (2) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okumaktan haz alınan ve okudukça insanı içine alan sarıp sarmalayan bir şiir.
Sevişmek ibadettir,sevgi imandır diyordu bir türküsünde bir ozan. Yine ünlü ve sevdiğim bir hallk ozanı olan Musa EROĞLU'da " Sevgi bizim dinimizdir başka dine inanmayız " diyordu...
"Aşk gibi,sevişmek de senin için derin,yoğun,mistik ve kutsal bir duyuş biçimiydi, tanrısaldı adeta. Sevişmek senin için sevdiğinin ruhuna inmenin doyumsuz bir yoluydu.Gözyaşlarıyla sevişirdin; unutulmuş bir acıya dokunurcasına.Vücudunun o göz kamaştıran beyazlığı,hem derin bir acı verirdi,hem sonsuz bir bağışlama gücü olan merhamet duygusu uyandırırdı bende. Çok; ama çok güzeldin Güzelliğin ruhunun yüzüne vuran ışığından kaynaklanıyordu. şimdi bir başkasının yüreğinde olman yokluğun kadar kahretmiyor beni inan... Ölümüne kadar,sana olan aşkımı bir sır gibi saklayıp,bu aşka o derin merhametinle bağlandığın için sana minnettarım. Çok yalnızım ve seni çok özlüyorum... Sen benim için kırk yılda bir gibisin;öyle eksik,öyle hazin, öyle paramparça..........."
berçem tarafından 8/16/2008 10:57:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kaygıların boynuna geçirip mutsuzluk iplerini Sevişmenin ibadetinde hesapsız zikredelim Ne bizi örtünecek anlamsız bir perdeye sığınalım Ne de aydınlık düşlerin (t)uzağında üşüyelim
Seksin hala hayvanların çiftleşmelerinden ayrılamadığı bir dönemdeyiz sanki, sanki seksin duygusu yok, tutkusu yok, anlatımı yok, hayatta bir yeri yok.
Sevişirken sanki insanlar hayatlarında durdurma düğmesine basıp, artık evrensel olmayan bir zamanda sevişiyorlar. Seksin ve sevişmenin kelime tezahürlerinin şiirde başka bir duyguyu anlatmak için imge olarak kullanılması bile yasak.
Ben de şiirlerimde inadına kullanıyorum. Seks tutkusunu barındırır, artık zamanların eylemi değildir, seks zamanın tam eylemidir. Çağrışımları ve kelime tezahürleri aslında duyguların damarıdır. İçi tüm sevgi sözcüklerinin taşıdığından daha fazla duygu yüklü olan bu sözcükleri ve çağrışımları şiir dilinde kullanmak da ayrı bir hüner istiyor.
Yazdığın gibi sevişmek bedenlerin birbirine ibadetidir. Sevişmek ruhların bedenler ibadet ederken tanrılaşması eylemidir.
Ne bizi örtünecek anlamsız bir perdeye sığınalım Ne de aydınlık düşlerin (t)uzağında üşüyelim
Ve bu çağrın düş kurmadan, gecelik ilişki yaşamamak adına bir çağrı ve aynı zamanda sevgiyle yapılacak bir ibadete de davet. Bahsettiğinin tek gecelik bir macera olmadığını vurgulayabilmişsin..
Ne kadar güzel bir şiir anlatamam. Yüreğine sağlık...
Şiirlere artık çok az yorum yazıyorum. Sadece üzerine konuşmak istediklerime..
Baştan sona şiir.
Okumaktan haz alınan ve okudukça insanı içine alan sarıp sarmalayan bir şiir.
Sevişmek ibadettir,sevgi imandır diyordu bir türküsünde bir ozan.
Yine ünlü ve sevdiğim bir hallk ozanı olan Musa EROĞLU'da " Sevgi bizim dinimizdir başka dine inanmayız " diyordu...
Şiir çok güzeldi.
Tebrikler.