Teninin zulasında ayaklanan kızıl bir orduya dönüyorum Gövdene abes bir siperle tutunuyor üşengeç yanlarım Ellerimin uzandığı her karede illegal bir işgal başlatıyorum Sınırlarını çizdiğin düş ülkesinin mülteciliğine sığınıyorum
Buruk ayrılığım Kırık sürgünlüğüm Yitik bir düşüm Varsayılan ölmüşüm
-Geceden kalan o(n)- -Sabaha kalan b(eş)-
Üzerini örtecek birazdan Bir kara gölge. Kirpiklerinden düşeceğim
Gidişlerin uzağında üşüyeceksin Bir yıldız kayacak siyahgecede Bir dilekle yeniden geleceksin Senli gülüşlerimde sevişeceğiz Günaha yorma beni İbadet niyetine sadece
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevişmek İbadeti Üstüne (3) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevişmek İbadeti Üstüne (3) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir esrik adam silüeti ki kadına duran kadın ki aşktan sızı yaratan teninde bir nağme inliyor gece vakti iç diyor dayanırsan bu baldıran şerbeti adam serseri.. biraz da delirmeye meğilli.. akıl işi mi düşmek sevda terine ve dokunmak limon rengi tenine kadın arsız.. kadın yarsız.. kadın "kadın" çekince dağılıyor gerdanındaki inci her tane de düşüyor gözlerine sevinci dolarken saçlarını gecenin siyahına ölümüne düşüyor erkeğinin koynuna... utansın diyor benden gecenin suskun yüzü gömüyor sakalına zevkten kızarmış yüzü onlar ki yana dursun sevdanın ateşinde sevda dem almış yine tenlerin haşmetinde..
okumuştum yaaa...yorumsuz koyduklarımdanmış..neyse..anlık yazılmış bir şiir..şiirsiz kalırsam çalarım...)))diğer şiiri(2)bıraktım yarına..bu gecelik yeter bu kadar... sevgiler..
Sevgi Kaya tarafından 11/4/2009 10:55:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sendin gözyaşlarıyla sevdiğini haykıran; En renkli emellerle sana bağlanan bendim Bilerek mi bıraktın, gurbete zaman zaman? İçimi dağlayarak seni arayanlar kim?
Sanırım gecelerden kara gözlerinde var En tatlı hülyaların yarattığı damlalar! Varsın Gün Günden kızıl alev olsun acılar; Erisin senin için bu ruh ebede kadar!
... şükür namazlarına dolanıyor dudak acın dudakların tenimde alevden pike belli ki yine içmişsin içsel bir meseleye dönüyor ben affet deyişin değişti sevişlerin her çığlık kendine gebe kapat gözlerini bu oyunda bir tek sen ebe attığın ter ile tokat karışıyor günahlarıma oysa sokulsan düşlerime cennet dediğin sadece bahçe kovulacağız nasıl olsa sen elmaları dilimle ben bizi...
...birde de bitmiyor, ikide de bitmiyor,üçde de bitecek gibi görünmüyor...günaha girmek istiyor ten ve yaradan bunu biliyor,ses etmiyor...adem ile havva'nın acısı "O"nu da üzüyor...ses etme...belki fikrini bu sefer değiştirir...
evet şiir güzel.. diğerlerinide okuyacağım.. duyguların sekteye uğramadan kelimelerle harmanlanması ve kurgu güzel olmuş.. daha ciddi inceleyeceğim yazdıklarınızı..
Okudukça okunası satırlar, bir kelimesine bin anlam yüklenmiş mükemmel ifadeler... Ilık ılık akıyor insanın içine şiir, hoşluk içinde kalıyorsun, şiirlerinin tadı ve kokusu çok farklı Sevgili Faik,
Şevkat, merhamet aşk ve ihtiras hepsini o kadar güzel harmanlayıp bizlere sunuyorsun ki...
Fazla söze ne hacet şiir ben burdayım diyor gür sesiyle...
Beyaz kurdelâ takılmadan önce sayfana beyaz papatyalar bırakıyorum ve bu kalemi okuduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum....
kadın ki aşktan sızı yaratan
teninde bir nağme inliyor gece vakti
iç diyor dayanırsan
bu baldıran şerbeti
adam serseri..
biraz da delirmeye meğilli..
akıl işi mi düşmek sevda terine
ve dokunmak limon rengi tenine
kadın arsız..
kadın yarsız..
kadın "kadın"
çekince dağılıyor gerdanındaki inci
her tane de düşüyor gözlerine sevinci
dolarken saçlarını gecenin siyahına
ölümüne düşüyor erkeğinin koynuna...
utansın diyor benden gecenin suskun yüzü
gömüyor sakalına zevkten kızarmış yüzü
onlar ki yana dursun sevdanın ateşinde
sevda dem almış yine tenlerin haşmetinde..
okumuştum yaaa...yorumsuz koyduklarımdanmış..neyse..anlık yazılmış bir şiir..şiirsiz kalırsam çalarım...)))diğer şiiri(2)bıraktım yarına..bu gecelik yeter bu kadar...
sevgiler..
Sevgi Kaya tarafından 11/4/2009 10:55:48 PM zamanında düzenlenmiştir.