Taklacı güvercinleri gibi sevinçle süzülürken gök yüzünde. Yere basıyor ayaklarım masum bir hüzün ile. Rüzgarın kadın hali ben olsam da; sessizim şu günlerde. Maviyle sevişen lacivert kanıyor içimde. Kalkmak bilmeyen bir adam oturuyor sol köşemde. Bırakıyor acemi bakışlarını ’Bir İstanbul masalına’ Alıp gidiyor tanışıklığını.
Güneşin evinden Titreyerek bakıyor ışığa. Ağa vurmuş balık kadar yorgun inkarın kıyısında. Sohbet cesetleri bırakıyor ardında. Gölgeleri daha çok seviyor maviden iklimler kopyasını verirken aşka. Meşgul çalıyor kendine Kalabalık bir şehrin fahişesi gibi. Hangi avazı üşüyor kim bilir..? çektikçe içini ürperiyor teni Yüzünü yüzüme sürttükçe acıyor bilekleri.
Bense dinledikçe denizin nabzını eriyorum uzak bir yıldızda Yoruluyorum kulaç attıkça sorulara. Ak kağıda yazıyorum ’biz’ imlerini Alacaklı dürülüyor defterim. kalıyorum sular altında. Dalgalar silse de şiirin ayak izlerini Ezan sesleri kokan bir karanlık örtüyor üzerimi Yatırıyorum mutluluğumu otuz dokuz derece ateşe Hastasını şaşırmış virüs gibi aramızda ’Aşk ’hep ayraç içinde Bir kaç düş ötemizde. Dağlar kolay yıkılmaz kendi destanını saklar ömrünce. Severken imkan/sızım olsan bile..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UZAK BİR YILDIZDA DÜŞLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UZAK BİR YILDIZDA DÜŞLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bi de Sevinç Hanım ın muhteşem yorumu ve tercih ettiği fon müziğini de kutlamadan olmaz. Şiirin parıldayan ışığı olmuş adeta. Her iki devasa yürekli şairine de selam olsun.
Bu arada şarkı seçimini genelde ben yapıyorum ve çok zamanımı alıyor desem. Bazen kararsız kalıyorum bir kaç tane seçiyorum. Sevinç hocam sağ olsun iki şarkı ile seslendirip gönderdiği olmuştur sağ olsun.
Yorum bırakmadan ayrılamazdım bu harika şiire. İlk sözüm, ne şiir bee seklinde çıktı ağzımdan. Heykeli dikilecek bir esere imza atmışsınız sayın üstad. Tek kelimeyle harikulâde bir yürek sesi okudum sayfanızda. Tebrik, takdir ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Düşüyor sessizlik dilime Hükümsüzlüğü giyiyorum Ruhum berat bekliyor senden Ne mümkün mühebbet giymisim sana Yerim göğüm sen Üstelik Görmeden, duymadan konuşmadan Öylece kovalıyorun şafakları Eski radyodan dökülen şarkılar eşliğinde Ben bu kentin balıkçısı Sahillerin bekcisin Ey yüreğine hüküm giydigim deniz kızı Neredesin.
Bu garip halimden benim kimse bilmiyor Derken türkü ben bu güzel şiiri okuyorum Kalem tutan eline sağlık saire
YİTİK AŞKLAR MEZARLIĞI tarafından 10/2/2021 11:03:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dalgalar silse de şiirin ayak izlerini Ezan sesleri kokan bir karanlık örtüyor üzerimi Yatırıyorum mutluluğumu otuz dokuz derece ateşe Hastasını şaşırmış virüs gibi aramızda ’Aşk ’hep ayraç içinde Bir kaç düş ötemizde. Dağlar kolay yıkılmaz kendi destanını saklar ömrünce. Severken imkan/sızım olsan bile..!
Hissedilerek ve içtenlikle yürekten süzülüp gelen harika duygularla yazılmış bir yürek sesiydi şiiriniz kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. En derin selam ve saygılarımla.
Son derece dinlendirici, hayata bağlayıcı ve ümitvar sözleriniz ezgi ile bütünleşince yaşamak ne de güzel diyebiliyor, gam ve keder birikintileri ruhumdan söküp atıyorum.
Sözlerini hep var olsun. Tebrik ederim. Sağlıcakla