Yağmur yağmıştı az evvel yıkanmış çocukluğum uzandı gökyüzünden Çivilendi yıldızlar karanlığın penceresine çektim kırmızı çizgili battaniyemi üzerime. Düşler pelerinim sürüklendi ardım sıra gökyüzüne Yeni gülüşler topladım yeniden sarılmak için sevdalara.
Sessizliğin öteki kıyısında kendimden ilk dinleyişim değildi bu sesi. Uzun bir tünelin ardından insafsızca gülümsese de güneşin kuyruk izleri Okundu çoğu zaman alnımda baş kaldırmanın güzelliği.
Esmer bir hüznün gölgesi ile yer değiştirdi alfabemin adresi Sesli ve sessiz harflerde kırmızı aktı aşk dönüştü yorgun cümlelerde kadavraya. Tentürdiyot bastım acısa da yanlışa düştüğüm kavşaklara
Bir düşün puslu adımları takıldı pencereme gerdiğim ağa.. Unutuluştan sonsuza akan köy çeşmesi gibi veda ettim gözlerimin bitimsiz uykusunda maviye çalan sevdalara.
Paslanıyormuş aşklar da meğer taşıyorken boynunda ihaneti. Gitmelere kuruluysa antika saatleri Takılırmış duyarsızlık örselenmiş zamana Uçurumlar açarmış nefeslere görünmeden dönen rüzgarın en hovardası .. Avuçlardan akıp giderken acının oyduğu çizgiler Unutulan elde yıkarmış selamları..
Yirmi dört ayar değilmiş çalıntı hayatlarda öyküsel sözcükler. Günün kamburunda yitik bir düşü dokurken acı bir maraton koşarmış aşk kitabı gözlerden geçerken Yetişemediğim geç kalmışlıklar devrilirken bir sevgili gibi tüm yalnızlığı ile koynuma. Sessizliği damıttım yol kavşağı ile yan yana bir öpüşün bitkin tadı karşılığında.
Şiirle bağladım dağılan saçlarımı doldu ruhuma yağan yağmurların aç suları. Boynu bükük yetmezlik en ağır konuğu oldu sevda çiçeğimin Karanlıkları versem de yaylım ateşine uyansam da yamacında umutsuz selamın Açacak boylu poslu içtenliğime seher goncalı taç yaprakları güneşi toplayacak yine ömrümün çiçeklenen dalları. İşleyeceğim bir oya gibi hayatımın kenarına nokta nokta boşlukları..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Büyür Yüreğim Talan Edildikçe şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Büyür Yüreğim Talan Edildikçe şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreğine sağlık çok güzel harikaydı,öğütler vardı, sevda ve özlem vardı,çok doğru tesbitlerdi, çok acıklı akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum Üstadım, Dua ve selamlarımla.
ne kadar gerçeğe bandımsam, o kadar düşle çıktın karşıma' diyor anlamını bulan mısralar. öldürmeyen yaralar büyütüyor insanı.
şiiri okudukça; senin için aşk neydi karan diyorum, ve o kadar cevap var ki bende, susturuyor beni cevapsız kalıyorum. tabi bir şiir var ki mutlak içimi döküp dertleşe bileceğim.
sayfalara sığmayacak romanı, bu şiire işlemişsin nakış nakış, döngüde süre gelen hayatta paylaşılan hiç bir öykü yirmi dört ayar degil, sadece yasanan acı ve tatlı anlar degerli oluyor.
Güzel bir rüya tadında Aşk kokusunu veren İnsanın özüne bir yolculuktu şiir Hem acıttı Hem düşündürdü İnsanı ötelere atan muhteşem bir şiirdi Tebrikler
Hüzün duygunun çeşmesidir bazen açmak gerekir Derine düşmek ise kendini bulmaktır Ruhu yücelere ilim ve irfan okuluna dayanan her kişinin acısı kalbine dokuyan bir nakış güzelliğinde korur Gerçeğin ışığını aydınlatan ruhunun güzelliğindendir her duyguyu yaşatman Senide okumak hep çok güzel ve anlamlıdır Çok çok teşekkür ederim
Ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık çok güzel muhteşem bir şiir tebrik eder canı gönülden kutlarım kaleminiz kavi yürek sesiniz daim ilhamınız bol olsun sağlıkla kalın iyi bir hafa sonu dilerim sonsuz saygılarımla...
Şiirle bağladım dağılan saçlarımı doldu ruhuma yağan yağmurların aç suları. Boynu bükük yetmezlik en ağır konuğu oldu sevda çiçeğimin Karanlıkları versem de yaylım ateşine uyansam da yamacında umutsuz selamın Açacak boylu poslu içtenliğime seher goncalı taç yaprakları güneşi toplayacak yine ömrümün çiçeklenen dalları. İşleyeceğim bir oya gibi hayatımın kenarına nokta nokta boşlukları..!
Harika duygularla yazılmış harikulâde güzellikte, seslendirmesi ile birlikte muhteşem bir yürek sesiydi şiiriniz, kutluyorum tebrikler efendim. En derin selam ve saygılarımla.
sevda ve özlem vardı,çok doğru tesbitlerdi,
çok acıklı akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum Üstadım,
Dua ve selamlarımla.