Çingene ruhum atını dizginle bekle uçurumun ucunda sessizce. Serinletsin alnını rüzgarın en hovardası.. Savrulsun Nil rengi saçların boşluklara. Yankılansın dokuzuncu senfoni umudun mavibeyaz haritasında. Defne çiçeği gibi ortasında aç müziğin. Çarık olsun toprak çıplak ayaklarına. Ateşin kalbinde dolaş dervişin adımlarıyla. Takvimsiz bir kasırga çığ gibi düşerken günlerin rahmine Terleyen sözcükler sevişsin avuçlarında. Çizilsin sevdasavaş yürekli gecelere acemi günler acılarını bitirdikçe ..
Ki; Aksırdıkça yüreğin aksırırsa aymazlara. Bir daha gelinmez aynı akşamlara. Günler hep boyanırken yalana. yetmiyorsa sana bir dağın uzantısı olmak demek ki; sıradağlar hep talanda..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dokuzuncu Senfoni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dokuzuncu Senfoni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ver yüzünü gök yüzüne Iki elin kucaklasın mavinin bulutlarını Güneşin sicakligindan bir demet Sür ciceklenen yüzüne Papatyaları birak Sarkilardan fal tut kismetine ne düşerse
Anlam derinliği olan ve yürekten süzülüp gelen harika duygularla yazılmış çok güzel ve anlamlı şiiriniz için kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. En derin selam ve saygılarımla.