Güz rengi ömrümün kıyısında Dolaşıyorum ; dünden kalma yarınların kayığı ile.. Sabahın beyazını çekip alıyorum mavinin derinliğinden. Çiziyorum umudun resmini tuvalime renklerin kokusu okşadıkça ruhumu. Kısacık Ben’i sığdırıyorum upuzun gölgeme. Sevgi ve güven fırçası ile boyuyorum bulutları yedi renge. Bir dilek tutup şiirden Gökkuşağıyla geçiyorum içinden. Başakla söyleşen güneş gibi Uyuyorum rüyasız saymadan geceleri. Yüreğimdeki sıcaklıkla bütünlüyorum evreni. En teselli bulduğum mevsim acıtsa da tenimi. Toprak bir kaba gömüyorum acının sinsi ellerini. Sevinç dünlerimde kalıyor keyfe keder kuşlar. Değiştiriyorum gerçeğe bakan gözlerimi. Göremesem de sevgiyi; vazgeçmiyorum sevmekten. Sevmeyi bilemeyen göğsüne nasıl sığdırır ki güzellikleri..? O yüzden öpemediğim ne kadar çiçek varsa size de aşk olsun emi..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sana da Günaydın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sana da Günaydın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Göremesem de sevgiyi; vazgeçmiyorum sevmekten. Sevmeyi bilemeyen göğsüne nasıl sığdırır ki güzellikleri..? O yüzden öpemediğim ne kadar çiçek varsa size de aşk olsun emi..!
Evet GÜNAYDIN Olsun Hep Bİrlikte Kutluyorum sizi
ismail karaosmanoğlu tarafından 6/25/2021 8:07:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
Göremesem de sevgiyi; vazgeçmiyorum sevmekten. Sevmeyi bilemeyen göğsüne nasıl sığdırır ki güzellikleri..? O yüzden öpemediğim ne kadar çiçek varsa size de aşk olsun emi..!
Duygu dolu yüreğinizden süzülüp gelen muhteşem duygularla harika yazılmış bir yürek sesiydi kutluyorum tebrikler efendim. Her şey gönlünüzce olsun inşallah. En derin selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Bayıldım Hem şiire hem esin kaynağına... Görsel, şiirle ya da mısralarla ne kadar uyumlu. Saç rengin, kıyafet, kamuflaj ve renkte göz rengi zaten şiir gibi. Birde, "mavinin derinliğinden. Çiziyorum umudun resmini tuvalime renklerin kokusu okşadıkça ruhumu." mısralar eklenince bir bütün oluvermiş. Kutlarım. Harikaydı. Saygılarımla.
Günaydın ferdacım kokulu bir hanım elinden ne güzel şiir düşmüş sayfaya sevgi dolu Maşallah sizede şiire görsel olarak güzellik katmış resminiz Bugün her gününden daha güzel olsun Aç ellerini içine sevgimi koydum tutmaz isen sanada Aşk olsun!
Gülizar bahçesi gibi her rengi kokusu olan muhteşem bir şiir Ağaçta nedensiz ve açıklamasız açan çiçek misali Gönlünüzün çiçekleride hep güzel açar Yürekten kutluyorum Zenginliği derinliği ve dere misali insanın içine akıp giden insanı derinliğine çeken çok çok güzeldi her mısrası, her kelimesi kendinden ağır bilge bir ruhun gökkuşağıydı şiir
Değerli şairim yüreğinizin sesi kaleminize yansımış mısralarda vücut bulmuş ortaya çok güzel bir eser çıkmış zevkle beğeniyle okudum yüreğine ve emeğine sağlık nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımı bıraktım sayfanıza kalın sağlıcakla
vazgeçmiyorum sevmekten.
Sevmeyi bilemeyen
göğsüne nasıl sığdırır ki güzellikleri..?
O yüzden öpemediğim ne kadar çiçek varsa
size de aşk olsun emi..!
Evet GÜNAYDIN Olsun Hep Bİrlikte Kutluyorum sizi
ismail karaosmanoğlu tarafından 6/25/2021 8:07:29 PM zamanında düzenlenmiştir.