Özenle tuttuğum günceme ışık hızıyla çarpıyor gözlerim. Akasyanın taze diliyle karışıyorum çiçek tozlarına. Gamzelerimi topluyorum gülüşlerimden. Uyanıyor sahipsiz ruhlar hücrelerimde. Yarım kalmış bir soru kımıldıyor eskinin albümünde..
Tütüyor alevli bir duman saçlarımın telinde. Tütsülenmiş büyülü aşk Kıskıvrak bağlıyor elimi ayağımı. anılar kelepçeleniyor gözlerime. Esmer bir hüzne dönüşüyor zaman. Aralarına alıp ayrılığı durmadan yürüyor iki fırtına. Düşselliğin ipini bırakıyorum derin kuyuya. Biriktire biriktire gölgeleri uzaklaşıyorum bakmadan ardıma.
Hüzün buzları erir sanıyordum zamanla. ellerimizmiş birleşen çıplak kutuplarda. Gölgelerin suskun köprülerinden aşıp gittikçe. Bütün bağlara atıp kördüğümü tekrar tekrar koparmakmış aşkın adı. Sürekli bir devrimi başa sardıkça darbe gören. Uğultusu yıkandıkça s’esizliğin Arsız bir çingene gibi sayıklar durur yüreğim. Çiçekten taçlarla dolu yeminler denizinde Dolaşsa da alıcı kuşlar omzumda. Sağır yorganı örter gecenin üstünü. boynumu büker ezan kokan karanlıklar. Bırakırım boylu poslu içtenliğimi sevda adlı çocuğa. Bir şeyler nedense hep eksik kalır tamamlanınca..
Unutma ki; sevgilim kış günü içimdeki Sen hep bahardır çiçeklerim tomurcuklandıkça..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Sızar Mevsimlerden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Sızar Mevsimlerden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaliteli şiirlerin üstâdesinden yine harikulâde duygularla yazılmış müstesnâ bir şiirdi kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. En derin selam ve saygılarımla.
Bazen bir şarkı, bazen bir parfüm kokusu, bazen bir ses tonu , bazen bir söz bulunduğunuz yerden alır koparır sizi geçmişe İşte tam surasiydi içimdeki nefreti güzelliğe sürükleyen yer ''Arsız bir çingene gibi sayıklar durur yüreğim'' 😌serseri cocukluğumdu... Teşekkür ederim dokunusunuza sevgilerimle şair'em.🌿
eski bir baharın gül şarkısı çalınmış ömür telinde gamzeleri solgun umutlarda bir maviye bakar gözleri kardelen ah kardelen üşüdün mü bu mevsimde takıldı mı gönlüne aşkın gülleri
bir çare değil ağlamak burada uykularım kaçmış kaç defa kelebek kanatlarında son duamdır belki buda gecelerini kokladım çaresiz ay yalnızlığında ah kardelen ah kardelen şimdi kardı dağlarında afili düşlerime yağan...
bir şarkıdır anlatan şimdi eski bir zamanı hüzzam gözlerinde anılardan yaşı dökülen biliyor musun? görüyor musun? son şarkımız bu çalan ah kardelen ah kardelen sende buna gülüyor musun?
Bir hüzünlü efkar yağmurunun hisli dünyasını dünden bugüne sağanak yağmurlarla getiren ve hepimizin dünyasında iz bırakan anıları yaşatan bu güzel şiiri ve değerli hocamızı tebrik ederim...
Hayata çizilen nakış güzelliğinde Duru bir yağmur gibiydi şiir Islanmak güzeldi Sesi soluğu alıp götürsede, sessizliğinde düşünmekte güzeldi Şiir hayata bırakılan bir çizgiyse Bu şiir hayatın güzel bir rengiydi Yürekten kutluyorum Okuyucuyu büyüten düşündüren alıp götüren şiirlerinin büyüsünde etkilenmek güzeldir