(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TUZ DA KOKAR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TUZ DA KOKAR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KADİR GECEMİZ MÜBAREK OLSUN Allah’ın af, rahmet ve merhametinin arş-ı alayı kuşatacağı, fecre kadar sağanak sağanak rahmet yağmurlarının yağacağı mukaddes KADİR GECENİZİ tebrik ediyorum. Bu gecenin size, ailenize ve sevdiklerinize, Milletimize, Ülkemize, Ümmetimize ve İnsanlığa hayırlı, bereketli, sağlıklı, huzurlu, barış dolu günler getirmesini Cenab-ı Hak'tan niyaz ediyorum. Gecenin Kadru kıymetini bilip fecre kadar hakkıyla ihya edenlerden olabilmemiz temennisiyle, selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Birbirimize dua edelim inşallah.
Amaç deşmek değil sarmak yarayı. Eden bulur Hak şaşırmaz sırayı. Yıkılırsa adaletin sarayı, Dayanamaz tuz da kokar dünyada!
Her dörtlük anlam dolu bir birinden değerli bu dörtlük bile insanlığın Kurtuluşuna vesile olabilir yeterki uygulanmış yaşanmış olsun hayata Canı gönülden tebrik ederim yolun da bahtında açık olsun saygı ve Selamlarımı gönderiyorum hocam
İlk Kıta'dan son Kıta'ya İlk Mısradan' Finale Maneviyat ekili tasavvuf meyvesi ! "Amaç deşmek değil sarmak yarayı. Final İse; Eden bulur Hak şaşırmaz sırayı. Yıkılırsa adaletin sarayı, Dayanamaz tuz da kokar dünyada!" Günün çekilmiş emar-ı
Sayfanızda duygunun düşüncenin harmanıyla şiirleşmiş güzel bir eser okudum nice böyle güzel eserler görme dileğiyle yüreğine ve emeğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Ahiret yurdunda ne olur bilmem, Herkes ettiğini çeker dünyada! Fakir fukaranın hakkını yemem, Erinde gecinde çıkar dünyada! tuzu ve toprağı kokutmamak gerekir değerli hocam bu güzel temennili dizelerinizi kutlarım yüreğiniz daim olsun selam ve dualar.
Eden bulur Hak şaşırmaz sırayı.
Yıkılırsa adaletin sarayı,
Dayanamaz tuz da kokar dünyada!
Çok güzel bir şiirdi yüreğinize sağlık.