Allah’ı unutanlar zalimden umar medet… Haysiyet sürünüyor medet Allah’ım medet! Nerde kaldı ya Rabbim nerde devrisaadet! Yıllardır boynu bükük durur Mescidi Aksa, Yeter artık Müslüman, olsun ne olacaksa!
Hakikat susmamalı zalime şamar haktır. Allah’ın sözü mutlak, yerini bulacaktır. Malın, Allah yolunda kefenin olacaktır. Yıllardır boynu bükük durur Mescidi Aksa, Yeter artık Müslüman, olsun ne olacaksa!
Güneş ne zamandoğar bilmem hangi şafakta! Kudüs’üm kan ağlıyor Müslümanlar nifakta. Vampirler kan istiyor zalimler ittifakta. Yıllardır boynu bükük durur Mescidi Aksa, Yeter artık Müslüman, olsun ne olacaksa!
Vahdet için birliğe çağırır Hak ümmeti. Allah’tan başkasından beklersen fehâmeti, Mukadder bil başına gelmedik hezimeti, Yıllardır boynu bükük durur Mescidi Aksa, Yeter artık Müslüman, olsun ne olacaksa!
Hurafe uydurdular din adına cahiller, Kargalaşıp leşlerle beslendiler gafiller, Sandılar gafilleri kurtarır ebabiller… Yıllardır boynu bükük durur Mescidi Aksa, Yeter artık Müslüman, olsun ne olacaksa!
Niye şimdi gür çıkar batılın cılız sesi? Bize miras mı kaldı tefrikanın hissesi? Müslümana yakışmaz miskinlik elbisesi! Yıllardır boynu bükük durur Mescidi Aksa, Yeter artık Müslüman, olsun ne olacaksa!
Nifak tohumlarını sökmek zamanı şimdi, Tevhid bayraklarını dikmek zamanı şimdi, Etekteki taşları dökmek zamanı şimdi, Yıllardır boynu bükük durur Mescidi Aksa, Yeter artık Müslüman, olsun ne olacaksa!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KUDÜS KAN AĞLARKEN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KUDÜS KAN AĞLARKEN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi,sevgi ve özlem vardı, duyarlı yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Üstadım, Dualarımla selamlarımla
Yine güzel bir eser düşmüş sayfanıza her zamanki gibi akıcı anlamlı ve duygunun harmanlandığı güzel eseri yazan şairi canı gönülden kutlarım yüreğine sağlık sayfanızda nice güzel eserler görme dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun şimdiden mübarek Ramazan bayramınızı kutlar aile fertleri ve tüm sevdiklerinizle beraber nice bayramlar geçirmeniz temennisiyle gelecek yılların mutlu ve sağlıklı geçirmeniz dileğiyle selam ve sevgiyle kalın sağlıcakla
Merhaba değerli dost, değerli şair, değerli kalem Her zaman olduğu gibi, kutluyorum kalemini, eserini ve yazdıran yüreğini Gönlüne, ömrüne, kalemine, kelamına bereket Sağlıkla, sağlıcakla kalasın, Allah'a emanet olasın
Duygularımıza tercüman olan duyarlılık içinde yazılmış hüzün veren insanın kanını donduran duyarsızlığı dile getiren şiiriniz için Allah râzı olsun ama bir şeyler yapılması gerek bence İsrail Kudüs'ü başkenti ilan ettikten sonra Filistinlileri göçe zorlama ve şehit etme yoluyla son darbeyi vurma hazırlığında keşke gerçekten Osmanlı'nın yükseliş dönemi gibi daha güçlü bir ülke olsaydık Kudüs'ün fatihi Selahaddin Eyyubi gibi fethederdik... Sonsuz selam ve dua ile.
zülm edenler bu dünyada var oldukça dünya huzura kavuşmayacak insan mutlu olmayacak kınıyorum -bütün zalimler zulümler yerin dibine batsın anlamlı güne yakışan şiir- yüreğine sağlık..
Gerçi bu yorumu bir başka şair arkadaş için de yapmıştım. Burada da paylaşayım.
1986 yılında gazetecinin biri Türkiye ye ziyarete gelen Şimon Perez’e, biraz da kibirlenerek “İsrail’i kurdunuz ama Kur’an-ı Kerim, sizin devletinizin müslümanlarca yıkılacağından haber veriyor, ne dersiniz ” diye sorar. Perez' ın cevabı o mağrur gazeteciye tokat gibi iner. “Bizim devletimizi yıkacak, Kur’an’ın bahsettiği Müslümanlar gelsin! O zaman düşünürüz” der. Sayın üstadım. Biz Kur an da belirtilen müslümanların özelliklerini yaşamadıkca, kola içmeye devam ettikçe, adamların limanlarından ticaret malı taşıdıkça, İsrail, Filistin i daha çoook bombalar, daha çoook müslüman kanı döker. Şiir bir iç acının ürünü. Gerçekten üzülmüş, kahrolmuş bir kalbin mahsulü. Çok güzel kaleme alınmış bir eser. Tebrik, takdir ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız vesselam...
Kudüs de zulmün zirve yaptığı şu mübarek günlerde ve Aylarda Tüm müslüman ülkelerin kendilerini gösterme zamanı Sadace bildiğim kadarı ile Türkiye bu konuda duyarlı . Sehit olan bir filistinli kardeşimiz in son sözü şu olmuş Beni Türk bayrağına sarın demis . Kardesimiz de biliyor Tek umutları Türkiye Selâm ve dua ile