Okuduğunuz şiir 21.12.2020 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
fon
Deli Mavi
Dört yanım hüzün sarmalıyken İç denizdim kendime çekilen. Bir başınalığını yazarken kalabalığın. Giydirdim hayallerime mavi bir smokin. Tutuşturdum göğü avuçlarımda yeniden doğdu gün.
İçimdeki uçan balonla dolaştım özgürlüğün dört bir yanında. Yüzdürdüm gökyüzünde ak buluttan sallar. Sarı sabır testisinden döküldü katılaşmış ağular..
Bazen saklambaç oynadım gecenin güneşi sakladığı yerde. Bazen de mızıkçılık yaptım olana bitene. Bir değil iki çizgi çektim eğreti duran sevinçlerime. Mevsimleri şaşırdım kimi zaman Düğümlenirken mayınlı bulutlar gülüşlerime. Umudun ram olduğu yerde. Dönüp durdum ışık tayfında arzunun pelür menekşesiyle. Tırtıllara gebe kalsa da kalbim Rengarenk kelebektim bahar geldiğinde. Kanat kanat uçardım iki mavi arasında seviyordu sevmiyordu derken Bir avuç içi kadardı aslında umut karışırken yılan düğümlü aşka. Gördüğümde kendi rüyamı Kimsesiz kalışın gel-gitli kıyılarında Elimdeki servete sarıldım iyi ki ağlamışım ara sıra olsa da..
Dağılırken hatıralar rüzgarda pembe bardaktan su doldurdukça hayal rakısına. Dönülmez gidişlerin hikayesiydi kanımın son damlasında yazdığım. El ele süzüldüğümüz geceden mavi mürekkebi sızarken sevdamızın..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Deli Mavi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Deli Mavi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bütün şiirlerinizi bir günde okuyamam:) Nasipse sonraki günlere, size de nice 10 yıllara diliyor; seçki kurulunu ve sizi gönülden tebrik ediyorum. Selamlar saygılar.
Edebiyat Defterinde 10 yılımı doldurmuşum. Bize burada şiirlerimizi sunma fırsatı veren site yönetimine çok teşekkür ediyor saygılarımı sunuyorum efendim.
Seçki kuruluna, şiirime beğeni ve yorumlarıyla eşlik eden tüm şiir dostlarıma ayrıca teşekkür ediyor saygı ve sevgiler gönderiyorum. İyi ki varsınız..
Bazı şiirleri okursunuz, içinde öyle duygular vardır ki yoruma yer yoktur. Tıpkı "Deli Mavi" şiiriniz gibi ... Müzik seçiminiz de harika. Tebrikler ...!!!
Yorumunuz için çok teşekkür ediyorum bilirim ki bu sitede dostça arkamda duran biri var. Senede bir kez aldığım bu kurdeleden daha değerli bir şey varsa sizleri tanımaktı.Çok sağ olun hocam iyi ki varsınız..
Yürek sesinizi ve gün seçkisini gönülden kutluyorum.
Çok sevgimle...