Uzanırken aşkın saçak altına Umut yine rahmine düştü zamanın. Ve Bu müstesna doğuşa şahitlik etti kainat. Ab-ı hayattı aşk rahmet vadilerinden kurak topraklarımıza bahşedilen. Hissettikçe ılık kuş nefesini uykusuz gecelere yükledik evreni. Unutulmuş kışlarda doğduk bahar gibi. Usumuzun kapısında kurumadan zamanın mürekkebi. Susmak yok susamak yok bu sevdada. Hasretin yağmuru demirlense de uzaklara. Kar yağsa da dört duvar arasına sevginin bir damlası ateş olsun avuçlarımızda. Geciken nedenlerin her birini toplayalım orta yerinden başlayan şarkılarda. Yürekte yaşanan delilikler şiir olsun sızsın damarlarımıza. Devralalım bütün başlangıçları yeniden gölgemiz uzansın sessizce içimize Tanrının her iç çektiğinde. Visaline gülümsesin her dem şahikan altın renginde. Yeryüzünü örtünmeden üzerimize..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Devrimci Bir Sevda Bizimkisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Devrimci Bir Sevda Bizimkisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Devrim geçer de bir şiirden aydınlığını ışıktan alanı kim sevmez bilmem şair.
birinin yitip gittiği ve birinin yeniden doğuşuna tanıklık ederken doğa ve elbet aşka da dair, güzel günler umudunu bundan hep yüksekte tutuyor oluşumuz sanırım, umut varsa gelecek olmalı diye.
uzanırken aşkın saçak altına umut yine rahmine düştü zamanın ve bu müstesna doğuşa şahitlik etti kâinat ab-ı hayattı aşk rahmet vadilerimizden kuru topraklarımıza bahşedilen susmak yok susamak yok bu sevdada
muhteşem kutluyorum cani gönülden ağzınıza dilinize yüreğinize sağlık saygımla
Değerli Şairimiz Güzel Eserinizi Canı Gönülden kutlar Tebrik ederim İlhamınız bol Yüreğiniz kaleminiz var olsun. Selâm ve Duâ ile Sağlıklı Huzurlu bir yaşam dilerim.
Buram buram aşk kokan Buram buram sevda kokan Ferdaca kokan ,bir şiirdi Laf aramızda şairem Yüreğinizde yakmıśınız adeta Güneşi kutladım,alkışladım Vallahi sizi Aşk ile
Ne güzel bir yorumdu şairem. Okuyan gözlerinize yorumlayan yüreğinize sağlık. Bezen eksilmiş gibi hissedersiniz ya hani bir yanınızı .Ve eksilen yanınızda birinin varlığını hissedersiniz ya.. Sizi yaşama döndüren duygularıyla iyi ki var dediğiniz.. Tam da yazdığınız gibi..
Çok teşekkür ederim değerli vefalı dost yürek çok sevgilerimle..
Uzanırken aşkın saçak altına Umut yine rahmine düştü zamanın. Ve Bu müstesna doğuşa şahitlik etti kainat. Ab-ı hayattı aşk rahmet vadilerinden kurak topraklarımıza bahşedilen.
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...