İyi ki vardın..iyi ki varsın..hep var olacaksın..!
Adımı ünlemiş sesin ’’Şiir gözlüm gönül sözlüm demişsin’’ Ağırlaştı yüreğim Deniz oldun büyüdün içimde Nefes aldım mavisinde Döndü başım rüzgâr misali değişmeyen tek gerçekte. Dışımdaki sessizlikle içimdeki sözsüzlük sevişti Aşındırdı zamanı gözyaşlarım aşk soluğu çiğ oldu yağdı üzerime.
Yüklemin cebindeki öznem Yol arkadaşım S/onsuzluk meşalem Dünü bugüne bağlayan şiirim Gezgin düş yolcusu vurdukça kıyılarıma. Sevgimizden bir dünya doğdu dokundukça parmak uçlarım kalbime Eldesizliğin karanlığı yok oldu..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜL SÖZLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜL SÖZLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sitem sevgiden doğar Ben sende yaşadım diyor şarkı
Nerede güzel bir kadın görsem Yalnızdır kalabalık dünyasında Çünkü yüreği aşk, özlem çıkmazından kalabalık sözcüklerle doludur İşte böyle şiir olur o sözcükler Güzel kadınlar da şair olur velhasıl... Kaleminize sağlık olsun demek kalır banada
Bu Güzel Eseri yazan Şairimizi, Canı Gönülden kutlar Tebrik ederim İlhamınız bol yüreğiniz kaleminiz var olsun. Selâm ve Duâ ile Saygılar Sevgiler. Efendim.
Yüklemin cebindeki öznem Yol arkadaşım S/onsuzluk meşalem Dünü bugüne bağlayan şiirim Gezgin düş yolcusu vurdukça kıyılarıma. Sevgimizden bir dünya doğdu dokundukça parmak uçlarım kalbime Eldesizliğin karanlığı yok oldu..!
Kutlarım güzel bir şiirdi saygılar sevgiler , selam VE DUA ile
sevgimizden bir dünya doğdu dokundukça parmak uçlarım kalbime eldesizliğin karanlığı yok oldu kutlarım harika yüreğine gönlüne sağlık selam ve saygılar
Saygı ve selamlar.