Bir sancı uyandırır sessiz sensiz geceden Kan fışkırır kalemle dokunduğum heceden Keskin kılıç dilimler yüreğimi inceden Nerdesin ahu-zarım vakit doldu gel artık.
Adını işlemişim ruhumdaki yaraya Altın taht mı kurdurdun yıkılmış mağaraya Aradım bulamadım yıllar girdi araya Nerdesin bergüzarım vakit doldu gel artık.
Ayrıldın dur demedim ama bana ah düştü Gecelerin ardından kapkara sabah düştü Kader yazdı çaresiz üstüme eyvah düştü Nerdesin ruh-u yarım vakit doldu gel artık.
Bıraktın ellerimi ecel suyuna banıp Gülümsedin giderken sahte cennete kanıp Kaç kez irkildim bilsen kâbuslardan uyanıp Nerdesin tek hünkârım vakit doldu gel artık.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEL ARTIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEL ARTIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okudum derin bir ahh çektim. İnsan sanırım kalabalık yalnızlıkta daha çok eşine özlem duyuyor.Onunla yola çıkıp, hayatın yükünü paylaşıp, beklemediğin bir anda ebediyete göçü çok zor. Avuçlarında onlarca acı, sırtında yük.. Allah insana taşıyacağı yükü yüklüyor adı imtihan ama biz o imtihana bazen yenik düşüyoruz. Bizden uzaklaşan hayat arkadaşlarımıza yaklaşmak şiirde biraz daha öne çıkıyor
Duygulu çok güzel bir şiirde Afet hanım Değerli kalem
Sanma bendeki sevgin bir ülfetten ibaret Ruhum, kalbim senin aşkına daim esaret Bilmem ki bu dünyada biter mi bizim hasret Nerdesin aşk diyarım vakit doldu gel artık
Diyerek bu güzel şiirinize eşlik etmek istedim izninizle
Sizin gibi değerli bir üstadın şiirlerine eşlik ederek, gerçekten yeni şeyler öğreniyorum.
Zaten sizin gibi bir üstadın şiirini değerlendirmek benim haddime düşmez. Bu güzel şiirlerin her zaman yeni hece öğrenenler için bir ışık olduğunu biliyorum. Sevgi dolu yüreğinizden güzellikler ve mutluluk hiç eksik olmasın.
Yüreğinize sağlık harika bir siir okudum kutlarım kaleminizi saygılar sunarım.
Ta ki kavlü beladan hasret kalmışım sana Mihrabımı süsleyen nuruna ahu zarım İki cihanda senin ben doğmuşum bu hana Vakit ne zaman tamam olcak bergüzarım
Naciza en
HATİCE ŞAHİN tarafından 6/23/2020 2:40:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
HATİCE ŞAHİN tarafından 6/23/2020 11:59:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ayrıldın dur demedim ama bana ah düştü Gecelerin ardından kapkara sabah düştü Kader yazdı çaresiz üstüme eyvah düştü Nerdesin ruh-u yarım vakit doldu gel artık
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...
☘️☘️