... Her damlası bir yanıttır dilde kanayan sözcüklerin Her rengi bir tahlildir gönül sarayında karakterin Senin gülücüklerinde kızaran şu gül Sana söz! Benim en kırmızı isyanım olsun ...
Kâh beyaz bir güvercin oluyorsun Serilmişsin bir dem vakti bulutlara Kanatların nice giz, nice yağmur, nice gurbet Sarhoş bir dolunayda Kâh huysuz bir ateş Şirin bir virüs gibi bulaşmış sanki dudaklara Başka bir canı üzerken kendini de yakıyorsun Öyle olmasını istediğinden midir nedir Kalbimde kan’allar açıyorsun Olukları bir bir işaretlenirken
Ağdalı bir imge gibi .. Anlamsız sözlerle geliyorsun Tek bir çırağanla şehirleri yakıp yıkıyorsun Biraz oduncu kapısı, biraz karagümrük B’üzülmüştür tarihi sevdanın İncitmemeliydin yâr! Bir yüzünde şems dergâhı Bir yüzün yedikule Düşümüzde harami ordusu İçimizin zindanlarından kambur zamanlar geçiyor Saatler dalgalı! Nehirler kendi kendine bir hedef seçiyor Önüne gelen her şeyi yontup geçiyor İşte gelgitli bir hayat Burun uzaması bundan mıdır bahanelerin İşte kasırga, işte gerçek Haydi, aklını bulayan nefsine bir dur çek!
Zincir seslerinde acı tacı kahkahalar Soldan yanaşan bombalar Azar azar öldürüyorsun! Şu alnımın gecekondusunda uyuyup kalan Mevsimsiz yağan kara bakıp anlamalısın! Hakkını kaybediyor merhamet inzivada Bütün mumlarını susturdu karanlığın Hiçbir mevsimi kabullenmedi varlığın Bir bir paralenirken bahar
Göğsün takdir edilmiş kader sandığı Derinlerde gül yazması bir “ben” saklanır Yüzünü ekşitme yâr! Sen şehirde, ben taşrada Kimbilir, belki karşılaşırız bir meydanda Belki de ölümüne savaşırız ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kırmızıya İsyan Güzellemesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kırmızıya İsyan Güzellemesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
derindir sevdanın izleri yüreklerimizde pas tutsa da elde kalemimiz kanımzla yazılır sevgiliye ahvalimiz dile gelir suskun şehirler dilimizde bağrı yanık bir türkü yar yoludadır hep hecelerimiz ki boşuna uğraşma sevgili unutmaya çalışmak boşa sarfedilen emektir....
şiiri kendini anlattı biz kendimizi usta affınızla döküldük aklımızdan geçenleri....
Ne güzel şiir kendini anlatabildiyse, yürekte hissettirebildiyse.Hem ziyaretiniz için hem de güzel dizeleriniz için ben teşekkür ederim sayın hocam çok naifsiniz.En güzeliyle selamlar sevgiler...sağlık ve huzur dileklerimle.
🌟🥀🌺💞🌱🌸🧡💓🎀☘️🌾🌺💙💖🙏