Bana helal kıldığın ele haram buseni, Bilmem hangi dudağa nasıl konduruyorsun! Allah’ıma havale ediyorum ben seni, Aslında beni değil seni kandırıyorsun!
Gözlerime bakarken kalbim eridi sandım, Ah vefasız bilmeden sana nasıl inandım, Sende çıngı çıkmazken ben ateşinde yandım, Ne bir kere güldürdün nede onduruyorsun!
Titreyen dudağının mühürü kaldı bende, Hâlâ izi duruyor ellerinin bu tende, Perişan hâllerdeyim sevin şimdi sayende, Sen hâlâ yüreğimi zehre bandırıyorsun!
Hazannüma gözlerin baktıkça üşüyorum, Değiştirdin kimyamı sana dönüşüyorum, Tut artık ellerimden düştükçe düşüyorum, Ateşinden kaçanı dertle yandırıyorsun!
Küllendi acılarım kabuk tuttu yaralar, Sıra sıra geçiyor gözümden hatıralar, Yine düştü ateşin gönlüme bu sıralar, Ceberut gönüllerde aşkı andırıyorsun!
Zihninde hayallerin değişir birer birer… Duyguların uslanır bir bir hizaya girer, Bekle zaman her şeyi tek tek önüne serer, Aşkınla yanan kalbi neden donduruyorsun!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN OLUYORUM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN OLUYORUM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim sayfanda yayınlanan güzel eserlerinden birini daha beğeniyle okudum emeğine ve yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Bana helal kıldığın ele haram buseni, Bilmem hangi dudağa nasıl konduruyorsun! Allah’ıma havale ediyorum ben seni, Aslında beni değil seni kandırıyorsun!
Bu Güzel dizeleri ve Şairimizi Alkışlıyor Tebrik Ediyorum. Saygıyla, Kalın.