Dinime tuzak kurup Müslüman geçinenler, Habil’e vuran eller yâr oldu mu Kabil’e! Utanmadan her yerde her kayığa binenler, Münafık rütbesini Şeytan takar cahile!
Tarihin seyrine bak, oyun içinde oyun, Aç kurtlar sofrasında meze Müslüman kanı. Kendine gel Müslüman değilsin uysal koyun, Değil mi ki O verdi alır verdiği canı!
İslam’ın şartlarını uygula, yetmez bilmek. İmtihan dünyasında sınıfta kalıyorsun! Müslümana yakışmaz kul önünde eğilmek, Sonra başın secdede Hakk’a yalvarıyorsun!
Peygamber demedi mi; Dinin direği namaz. Namaz zalime isyan mazluma dil olmaktır. Düşküne yardım nedir salatsızlar anlamaz, Kula kulluktan çıkıp, Allah’a kul olmaktır!
Hayırlıdır uykudan kurtulursun kaygıdan, Namaz kıyam etmektir zincirleri kırmaktır! Dinde zorlama yoktur hakka kulluk saygıdan, Sömürü düzenine pervasız haykırmaktır!
Ram olma üç kuruşa dünya pazar yeridir, Ne yapsa Allah için yapar insanın hası! Allah’a karşı gelen İblisin neferidir, Oruç nefsin hâkimi, Şeytanın prangası!
Ne turistik seyahat ne de safaridir hac, Hakka teslim olmaktır İsmail’ce gönülden! Zekât Allah’ın hakkı fakir değildir muhtaç. Kelime-i Tevhidi hiç düşürme dilinden!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UYSAL KOYUN DEĞİLİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UYSAL KOYUN DEĞİLİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlam dolu ve anlatımı mükemmel bir hece şiiri okudum. Bu güzel eseri ve değerli kalemi yürekten tebrik ederim. En içten selam ve saygılarla. Nice böyle güzel şiirlere.
Tebrik ederim kıymetli ümit zeki üstadim ağabeyim kaleminiz yüreğiniz var olsun güzel bir eser okuduk var olun lakin islam alemi kitaba uymayip kitabı kendine uydurdugu sürece bu böyle olacak ya abd kim ki ortaguyu eline geçirmiş ya akillanir müslüman gibi yaşarlar yada İsrail in yazdığını
Tebrikler teşekkürler selamlar