(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güne düşen Şiiri ve Şairimizi Canı gönülden kutlar tebrik ederim. Şiir tadında nice uzun yıllar ve Ömür dilerim. Hayırlı seneler. Bol Şiirli Seneler dilerim.
Çalımlı sıcak kelimeler Kıvılcımların neşeli ıslıkları Bütün yollar yükselirken dağlara Heyecan ıslaklığında yoğunlaşan kalp Süslü merdiven basamakları Sahneye koşan şiir/Şair Kanatlarında hışırtılar Ve Seyirciler filmde başrol oyuncu
Yıldızi diyor ki etraf dumanlık Gözümün önünden gitsen bir anlık Gökkubbe altında sürse karanlık Ufkumun revnağı şafağı sensin.
Nezahat YILDIZ KAYA
Sadece bu dörtlüğü beğendim Diğerleri kafiye tutturmaca yoksa şiirin gizemli dünyasına giremedim mi dedim acaba
darılmaca yok orta şekerli tadıyla beğendim 5 puan verdim daha güzel erişemediğim büyük şiiri görmektir tek derdim Yalaım kastım varsa na merdim Şimdi buna da şiir mi diyelim yanı ne şiir denir vallahi ne yahni Hoş görünüze selam ve saygıyla
Öncelikle yeni yılınızı kutluyorum. Sağlık huzur mutluluk ve umut diliyorum sizlere. Değerli dost, bu ne güzel bir türkü. Şiir için diyorum. Müziği biliyorum zaten. Hayran oldum şiirinize. Yürekten tebrik ediyor kutluyorum sizi. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
Kocaman o güzel yüreğini nasıl öpesim var.. İnsan insanı tanımadan da bilmeden de hissedermiş ya şu an o duygunun içindeyim.. 🧡Ne güzelsin sen Rabbim uzun güzel ömürler versin size ve sevdiklerinize.. Tebrik ediyorum güzel manalı o güzel yüreğini. Dua ve muhabbetle..