Okuduğunuz şiir 22.9.2021 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
KAYIP
Gönlümün lisanına yaban düşen sevgili En çok da sana değil kendimin mahcubuyum Göğsümde telef olan soluğumla besbelli Telaşa sürükleyen cismimin mağlûbuyum
Eksilirim çok defa, eksikten biraz fazla Ziyan olmaya yatkın söylenmemiş cümlede Eksildikçe baş başa kazanmadığım azla Yoran her izahta var ağırlığın ille de
Şimdi güz rüzgârları kapıma vura dursun Güneş kendi içinde yangınlar söndürmekte Yağmur indiren gökler denizlere otursun Zaman nabız tutarak başımı döndürmekte
Teselli gül dibinde bir avuç kül yığını Sende arayış hâli, gün ziyası solmakta Bülbül kayıp ettikçe bütün varı yoğunu Yürekte uğurlanan son hakkını almakta.
Nezahat YILDIZ KAYA
Dost kalemlerin incisine teşekkürümle.
Bir bülbülü şeyda ki hazan rüzgarlarıyla Sararırken gülleri yorgun nutku tutulur Yare ağyar ettiği gönül efkârlarıyla Hal bilmezin elinde günbe gün unutulur........Mimarefe
Kapıya vuran güz yeli Hatıraların soluk kimliği... Şimdi güz demi. Gün gidiyor... Hatıraları temize çekiyorum... Kaç bininci kez..................................deniz_tayanç
İpekten bir yürek ki temiz anne sütü ki masum bebek ki gökmavisi ki denizin akşam hüznü renginde........Tüya
Cama vuran yağmuru dinledim yağışında Yavaş yavaş döküldüm içimden ağıtlara Bakarım çoğu zaman mehtapmış ışığında Kervanlar yolu açar kahraman yiğitlere..........Ahmet KARA
kadına vurmak değil adamlık kadına vurulmak adamlık hayatta sevin sevdirin sevdirin zaten kapladığı bir raflık kısaca özetle sevmek yaşamaksa ben hiç ölmem demek diyen olmayınca sevmek kalabalıklar içinde bir yalnızlık.......alaturka044
- Edebiyat Defteri çatısı altında şiirimi güne taşıyan seçki kuruluna, sayfamı ziyaret eden herkese teşekkür ederim -
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAYIP şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAYIP şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne güzel ziyan olmayan mürekkebin ve kağıdın var olduğunu görmek. Ne güzel derdini dil ile değil gönül ile izah etmek Ne güzel kanaat ile varlığının sebebini bilerek sabretmek ''Teselli gül dibinde bir avuç kül yığını''Ne güzel Ne güzel
Amin ve inşallah dedim bu güzel dua ve dileklerinize Kıymetli Mecit Kardeşim. Bana dua eden yüreğinize de Rabbim selamet, afiyet versin, yolunuz- iziniz, zihniniz açık olsun. Nice kelamları kaleme geçirip bizlere okutmayı nasip etsin inşallah. Dua edeniniz çok olsun diyor, ziyaretinize çok teşekkür ediyorum. Selam ve saygılarımı sunuyorum.
Can Nazom son günlerde boyun fıtığından kaynaklı tutulmalar yaşadım ve hala da devam etmekte o sebeple şiirlere pek uğrayamadım, gelen yorumlara dahi teşekkür edemedim. Kusuruma bakma can geç uğradığım için. Ama şiirine ne söylesem az gelir zaten güne gelmekle söylenecek söz bırakmamış bizlere. Yürek sesine ve gün seçkisine gönülden tebrikler. Gül yüreğine sevgilerimle. Uzaklara selamlarımla...
Serap'ım, özü sözü güzel kıymetli arkadaşım, çok çok üzüldüm, çok geçmiş olsun. Allah şifa versin tezelden inşallah. Estağfirullah dedim, hiç kusur olur mu, sen de bana bakma olur mu. Bu aralar şiirlerden biraz uzakta olup, sosyal medyalarda yokum, gelsem de çat kapı yapıp gidiyorum. Hayatım dolu dolu yoğun stresli ve senin de dediğin gibi sağlık sorunlarıyla geçiyor. İnşallah uzun sürmez diyelim. Bunlar da geçer Ya Hû diyor çok çok teşekkür ediyor sevgimle kocaman kucaklıyorum seni.
kadına vurmak değil adamlık kadına vurulmak adamlık hayatta sevin sevdirin sevdirin zaten kapladığı bir raflık kısaca özetle sevmek yaşamaksa ben hiç ölmem demek diyen olmayınca sevmek kalabalıklar içinde bir yalnızlık
Şimdi güz rüzgârları kapıma vura dursun Güneş kendi içinde yangınlar söndürmekte Yağmur indiren gökler denizlere otursun Zaman nabız tutarak başımı döndürmekte
Cama vuran yağmuru dinledim yağışında Yavaş yavaş döküldüm içimden ağıtlara Bakarım çoğu zaman mehtapmış ışığında Kervanlar yolu açar kahraman yiğitlere
Değerli kardeşimizin gönül deryalarının ziyası güzel şiiri ve değerli şahsiyetini tebrik ederim.
Yüreğinize sağlık hocam.On yılı aşkın şiirlerinizi okumaya çalışıyorum.Hepside ayrı ayrı güzel.Bu şiir de hak ettiği ödülü almış.Bize kutlmak kaldı saygımla...
Muhteşem bir şiir okudum kaleminiz daim olsun Nezahat hanım güne de çok yakışmış nicelerine diyerek yürekten kutluyorum eserinizi selam ve sevgilerimle
Güne son derece yakışan harikulâde duygularla yazılmış şiirinizi tekrar okumaktan mutluluk duydum. Daha nicelerine inşallah. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Duygu yoğunluğu ayyuka çıkmış hüzün rüzgarları estiriyor şiir muhteşem bir ezgi eşliğinde zihinler sonbahar mevsimi yağmur yağıyor tenimize yağmur yağıyor avuçlarımıza
Hastanıza acil şifa temennilerini, güçlü dilek ve dualarla yükseltiyorum. Bu yoğun zamanınızda böylesi mükemmel bir heceyi bize paylaştırdığınız için teşekkürler. Tebriklerim candan. Sevgiler, saygılar, esenlikler.
Amin. Gönderdiğiniz duaları Allah kabul etsin diyor şükranlarımı sunuyorum Ayşe Hanım. Varlığınıza ve ziyaretinize de ayrıca teşekkürümle sevgiyle selamlıyorum.
Bir bülbülü şeyda ki hazan rüzgarlarıyla Sararırken gülleri yorgun nutku tutulur Yare ağyar ettiği gönül efkârlarıyla Hal bilmezin elinde günbe gün unutulur.
Çok nefis bir şiirdi tebrikler. Kalemin kelamın daim olsun.
Güzel hecelerinizi özlemiştik hocam. Dönüşünüz muhteşem oldu ve günün sayfasını süslediniz adeta. Çok da yakıştı. Kaleminize ve gönlünüze sağlık. Nice güzel hecelere. Sağlık ve sıhhatle. Selam ve saygıyla.
Şairler vardır birde Şairül Azamlar vardır. Kimileri belkide abartılı bulacak sözlerimi ama gerçekten Ustalığını ispatladı Nezahat hanım emeğinize sağlık kaleminiz var olsun
Kaybedenler eskisini bulamazlar bir daha. Kaldı ki insan her kaybettiğini değil aramaya değer bulduğunu arar Hem de bıkmadan ,usanmadan. Tema ve verilen mesajlar açısından oldukça doyurucuydu. Beğeniyle okudum
Yorumlara da baktım da herkes özlemiş sizi ve şiirlerinizi. "Neredesin" diye soran yazıları hep sevmişimdir. Gücüm yetse ve bir neredesin yazısı da ben yazsam, sesleneceklerimden biri de siz olurdunuz. Dizelerinizle girdiğiniz bir zihinden kolay çıkmıyorsunuz. Afiyeti bol günler diliyorum.
İnşallah dileğiniz gerçekleşir de yazarsınız gönlünüzden geçenleri Alpaslan Bey. Allah razı olsun güzel düşündüğünüz için. Vefalı yüreğinize gönülden teşekkürüm saygım selamlarımla.
İsterdim ki bütün arkadaşlarımı maviye boyayayım, o sevdiğim bakmaya doyamadığım maviye, gökyüzüne boyayayım her bir yorumu. Ama kalben hepiniz mavimdesiniz, yürektesiniz. Teşekkürüm saygım sevgim selamlarımla herkese hayırlı akşamlar diliyorum.
Herkeste farklı imtihan, bende ki de farklı bacım, sende ki de. Geriye dönüp baktığımda diyorum ki keşke yine o yokluk zamanlarımız olsaydı, giyecek botumuz da olmasaydı da baş tacı olan anne babamız şimdi yanımızda olaydı. Ya da o yaşadığımız bir günü bugün yeni baştan bir günlüğüne olsa yaşasaydık ama iyi ki yaşamışız da bugün anabiliyoruz. O bile güzel. Uzaklardan yakına düşen dualarına hep muhtacım diyor, teyzesine Fatih'imin selamlarını tekrar söylüyor geceye karışmak ve görüşmek üzere yüreğinden öpüyorum.
Çok zaman oldu şiirlerini okumayalı. Özlemişiz seni abla. Sayende harika bir şiirle günün akşam saatlerine ermiş olduk. Güneşin yaktığı da söndürdüğü de aynı kendi içimizde.
Ellerin, yüreğin dert görmesin. Çok ve güzel yaşa vesselam.
Severim kıymetli Kardeşimi. Sen de çok yaşa, güzel günler gör inşallah. Allah razı olsun dua eden dilinden ve yüreğinden. Varlığın hep güzel, gelişlerin de. Hayırlı akşamlar diliyor sevgimle selamlıyorum.
Balummm. Teyzesinin incisi, kıymetlisi gelmiş, hoş gelmiş. Yeni iş yerinde, nöbetinde kolaylıklar diliyorum. Allah yolunu açık eylesin. Dualarım seninle, hepimiz seninleyiz. Kucakladım.
Merhaba değerli KALEM Şiir her zaman ki tat ve deminde Bizde okuyor ve kutluyoruz yürekten, yalansız ve riyasız Kaleminin mürekkebi bitimsiz, ilhanın bol, duyguların coşkulu olsun Allah'a emanet olasın, sağlıkla, sağlıcakla kalasın
Şiirlerinizi özlemiştik bu muhteşem şiirle dönüşünüzden mutluluk duydum. Duygu dolu yürekten süzülüp gelen harika duygularla yazılmış şiiriniz için kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. En derin selam ve saygılarımla.
Uzunca bir aradan sonra güzel şiirinle hoşgelmişsin ablam. Eve koşturma telaşındayım bu telaş arasında iyi geldin. Gönlüne kalemine sağlık bir daha bu kadar kaybolma seviliyorsun ❤️❤️
Hoş bulduk Engin Yüreklim. Kolay gelsin sana da. Bende de hiç bitmeyen telaş var bu aralar hatta bir kaç ay daha sürer gibi. Evde hastam var, akşama da nöbet. Arada bir yel vurdu düştüm buraya. Yine de arada sırada burada olmak umudu ile sen de seviliyorsun. ❤️
gönlümün lisanına yaban düşen sevgili en çok da sana değil kendimin mahcubuyum göğsümde telef olan soluğumla ilgili telaşa sürükleyen cismimin mağlûbuyum
bu harikulade şiiri yazan ve bizlere yansıtan Nezahat hanımefendiyi cani gönülden kutluyorum selam ve saygılar
Şiirden herhangi bir mısra alıntı yapmadım çünkü şirin bütün mısraları gerçekçi ve hakiki manada sıhhatli mısralar o sebeple de takdirlerimi sunuyorum takdire şayan görüyorum yani bence çok güzel bir şiir olmuş
Bir insan üst dünyasında sessiz var ancak bu kadar konuşabilir diye düşündüm * Bir de diyorum ki keşke bu hayallerin dili olsa sevgili duysaydı ne kadar güzel olurdu değil mi
Haklısınız Mustafa Bey. İnsanlar konuşa konuşa Hayvanlar koklaşa koklaşa anlaşırlarmış. Şimdilerde hırlaşa hırlaşa herkes birbirinden uzaklaşıyor. Tekrar ziyaretinize varlığınıza teşekkürümle saygılar sunuyorum.
Ne güzel derdini dil ile değil gönül ile izah etmek
Ne güzel kanaat ile varlığının sebebini bilerek sabretmek
''Teselli gül dibinde bir avuç kül yığını''Ne güzel Ne güzel