Canla başla, inançla, gamla dolan sinede Aşar ölümü her gün Filistinli yetimler Nefesler barut kokar, can pazarı sahnede Yaşar ölümü her gün Filistinli yetimler
Tahribat noktasında feryadında cehennem Zulmün olduğu yere sırtını dönmüş âlem Bir kez mutlu olmadan bin kez çekerken elem Yaşar ölümü her gün Filistinli yetimler
Asırlara yüklenmiş bekleyen suskunluğu Düşlerine musallat geçmeyen yorgunluğu Kudüs gibi davası, zindanda çoğunluğu Yaşar ölümü her gün Filistinli yetimler
Dıştan hırpalandıkça içten direnir civan Bu destansı hedefin dayandığı yer iman İnanmış yüreklere ağır işlerken zaman Yaşar ölümü her gün Filistinli yetimler
Bahara erken açan bütün gülleri yanık Sele dönen gözyaşı kanla akar bulanık Ağır uykularında ölüsüyle uyanık Yaşar ölümü her gün Filistinli yetimler
Evi, yurdu alınmış elinden haksızlıkla Üzerine yürünmüş topla, tüfekle, tankla Mescidi Aksa ile üzgün, yalnız, merakla Yaşar ölümü her gün Filistinli yetimler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FİLİSTİNLİ YETİMLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FİLİSTİNLİ YETİMLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu konuda uygun bir zamanda döneceğim size Mecit Kardeşim inşallah. Farkındayım bir şeylerin üstüme salındığını. Allah var gam yok diyorum yeniden. İyi ki varsınız. Rabbim bunaltıp daraltmasın hiç bir zaman. Hoşça kalın, görüşmek dileğiyle selamlıyorum.
"Geçmiş olsun" demekle geçmez bilirim. Tıbbın her türlü imkânını duayla takviye etmek gerek. Talebe ne hacet. Her vakitte dualarımdasınız zaten. Rabbim kabule şayan eyler inşallah.
Allah acil şifalar versin. Beterinden saklasın.
Tamamlayıcı Tıbbın faydasının olabileceği bir rahatsızlıksa, arzu ederseniz, çok değerli bir dostumun adres,isim, telefon numarası verebilirim.
Uzun zamandır mücadele gerektiren bir imtihan içinde olduğunuzu hissediyorum. Keşke duanın haricinde de kardeşime yardımım dokunabilse.
İnşallah en yakın zamanda sağlığınıza tam olarak kavuşur, güzide kaleminizi konuşturursunuz.
Sanki kısır döngü misali mazlumların yurdunda zulmün ayak sesleri kesilmiyor Kıymetli Mecit Kardeşim.
Usandık ama uslanmadık ne yazık ki.
Bir yandan da yürekler kaynar kazan. Sonu nereye gidiyor belli değil ama 14 asır öncesinden haber veren ayetler bariz. Alabilene, anlayabilene de aşk olsun. Dünden bugüne bir arpa boyu gidemediğimiz yolda nice şiirler yazılır, okunur da gönüllere birazcık olsun kül serpilir diyelim.
Hoş safa gelmişsiniz, iyi ettiniz, Allah razı olsun hâl hatır soruşunuzdan. Ümmü kardeşim "yetiş, Mecit Abim güpgüzel şiiriyle günde " dedi, inanın kendimin gibi sevindim.
Sağlık üzerine sıkıntılarım olsa da "Allah var, gam yok" düşüncesiyle bir çok randevularımın, stresli zamanlarımın geçtiği bu son demleri yine O'nun izniyle atlatacağımı düşünüyorum. Gerisi duaya, gayrete kalmış, sizden de bu bacın dua bekliyor. Sizin de her şey gönlünüzce olsun. Rabbim darlıktan genişliğe çıkartsın her daim.
Bomba sesiyle yıkıntıda doğan çocuklar Dogardoğmaz kefeni giyen çocuklar Cennetten anasına bakan çocuklar Zulme direnme cesareti veren cocuklar Zulüm altında İslam coğrafyası Filistini,Dogu Türkistanı , Miyanmarı Öksüz yetim ümmetin çocukları
Doğu Türkistan çoktan zülüm içinde her türlü zülüme karşıyız fakat kim yönetiyorsa Ermeni soykırımını kabul ettiler Türk’ün türkden başka dostu yokdur , şiire gelince her daim muhteşem
AYSE KAVAK tarafından 6/2/2021 9:24:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
Merhaba değerli kalem YüceMevlâ'm o kahhar sıfatıyla, elbette şu israili kahredecektir Buyuruyor ki: "Hiç bir kavim yoktur ki, helak etmediğimiz" İnşallah o günler yakındır Kutladım kalemini ve eserini Sağlıcakla
ASIKLUZUMSUZ tarafından 5/31/2021 9:35:40 AM zamanında düzenlenmiştir.
Acı ve kederle sadece seyrediyoruz dünyayı, Filistin, Yemen, Doğu Türkistan... Rabbim inşallah dur diyecek kuvvetler verir. Yüreğimiz yana yana okuduğumuz bir şiirdi. Teşekkürler abla. Çok ve güzel yaşayasın inşallah.
Önce şunu belirtmeliyim Dünyanın neresinde olursa olsun yapılan hiç bir zülüm affedilemez bu filistinde de olsa arakanda da olsa veya başka bir yerde.. Yanlız sen toprağına sahip çıkmazsan satıp zevkü sefaya dalarsan siyonist emperyal güçler arayıpta bulamadığı bu durumu elbette değerlendirir.. Bir zamanlar masaya vurup one minute demiştik ya sonra da israille çeşitli ticari anlaşmalar yapmıştık. Şimdi ben soruyorum üzerine titrediğiniz ve kendileri için ağladığınız kardeşleriniz KKTC'ini tanımışmı bir araştırın sen onlara ağlarken onlar her zaman seni arkadan vurmuştur..Yanlış anlaşılmasın ben bu zulmü desteklemiyorum..Benim üzüldüğün tek konu çocuklar.... şiir akıcı anlamı derin dizeler çok güzel zevkle okunacak bir şiir yüreğinize sağlık üstadım kaleminiz var olsun....
Tüm yetimlere Allah sabırlar versin; sizler gibi, hiç olmazsa dertlerini dillendiren gerçek şairler hariç, şimdilik umut verecek başka destekçileri yok. Duyarlı yüreğinize, kudretli kaleminize sağlık Nezahat hanım. Kutluyorum. Selamlar.
Hiç kimse evet hiç kimse böyle ölmeyi hak etmiyor. Ve hiç bir canlı. Yanlış kararların, kapitalist gözlerin, doymak bilmez iştihaların bedelini ödeyen masumlar için üzüntümü tarif edemem öfkemi de.
Asyadaki kopan çığlığı duyan yok. Dünya kör ve sağır sanki.-güya-
Dünyada ki tüm savaşların kaybedenleri her zaman çocuklar olmuştur. Bu Filistin için de böyle. Allah yardımcıları olsun. Masum yüreklerin dili olmuş ve sessiz bir çığlık olmuş şiirin. Merhametle yüreğin ve vefalı kalemin var olsun. Seviyorum seni..
Bütün savaş suçlularının kendi çocuklarını elinden alınsa ki, aynı ruhu, aynı dünyayı, aynı zalim düşünceyi taşımasalar. belki dünya biraz olsun temizlenirdi. Öte yandan belki çocuklarından ayrı kalmak belki biraz merhamet damarlarını canlandırırdı.
Sen de seviliyorsun Engin Yüreklim, Deniz Gözlüm..
Birbirinize kin beslemeyin, birbirinize haset etmeyin, birbirinize sırt çevirmeyin. Ey Allah'ın kulları! Kardeşler olun!..
Hadis-i Şerif | Buhârî, Edeb, 62
İşte bunu bilip hayata geçirdiğimizde sorun ortadan kalkacak da, fitne fücur aramızda olup müslümanları 72 fırkaya ayırdığından maalesef birbirimizi arkadan vurup durmaktayız. Hiç bir şey edemiyorsak fitnenin olduğu yerde susalım ki pusuyu görelim... O da yok. !
Filistin ve Arakan yürek yarası Allah yardımcıları olsun. Amerika adi o siyonislerin arkasında gerçi o emperyalisleri siyonesler yönetiyor. Duyarlı yüreğin var olsun tebrikler Selamlar Saygılar Sağlıklı günler
Dünyadaki bütün sorunların ana kaynağı kendini diğer insanlara karşı üstün ve hâk sahibi görenlerden meydana gelmekte maalesef. Enfal süresi 30. ayet der ki. ''Onlar tuzak kuruyorlar. Allah da tuzak kuruyordu. Allah, tuzak kuranların en hayırlısıdır.'' Allah yar ve yardımcımız olsun her konuda. Teşekkürüm saygım selamlarımla.
Keşke, yumruğunu masaya vurduğu zaman cihanı titretecek güce sahip olsaydık da,
Zulme yeter demek kaleme, kaygılanmak ise şaire düşmeseydi.
Ne Filistin, Ne Arakan, Ne Doğu Türkistan ne de başka başka beldelerle yetimlere sebep olacak bir zulme izin verilmeseydi. Ve bu türden iç acıtan yürek ağıtları hiç yazılmaya gereksim duyulmasaydı. Duyarlı, naif, merhametli gönlünüze şükranlarımı sunuyorum sayın üstadım. Ateşi söndürmek için ağzında su taşıyan karınca misali, en azında bu uğurda herkesin bir şeyler yapması gerekir. Eliyle, diliyle, kalbiyle de olsa. Tebrik, takdir ve saygılarımla. Günümün Şiirini ve devasa yürekli şairini kutluyorum. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Tek söyleyeceğim, Allah en büyük siyah zenginliği Arap ülkelerine vermiş.
Müslüman Arap dünyası özellikle Suudi Arabistan ve Birleşik Arap Emirlikleri kendi öz insanlarına baskı uygulayıp Avrupalarda serfi saffa içerisinde yaşayıp on milyon Yahudi’ye boyun eğmesinden kaynaklanmaktadır.
gozlerimizin onunde onca cocuk ölürken
Rabbim yardimcilari olsun
Allah da o kafir kavmi kahr eylesin insallah
Duyarli yuregine saglik ablam
Sevgilerimle