Bakışına yüz süren bin bir çiçekte rengin Neredeysen orada seninle yaşıyorum Yaz-baharımda safa, dal budakta ahengin Bilmediğim zamana seninle koşuyorum
____Aklımdasın fikrimde göğsümün içindesin ____Endamından da kara gecemin üçündesin
Arda kalan yılların geçse de üzerinden Ahdi d’olan aynalar özlemine yaslanır Kaybettiğin izleri arıyorken derinden Sonu toprak olacak gönlüm sanma uslanır
Nereden bakarsan bak, cansın bu can sen demek Yokluğun talihsizlik, varlığınla coşarım Gölgende yaşamayı istemem ertelemek Bende olan sen ile her an her yerde varım
____Nabız tutarken ruhum özlem demini bulur ____Bilmez misin bu sevda bende çok zor kaybolur...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Özleminin Ardından şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Özleminin Ardından şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu kalemin hecelerine hep imrenmişimdir. Yine imrenilecek güzellikte bir hece çalışması olmuş. Emek verilmiş ve harika bir eser çıkmış ortaya. Kalemine, yüreğine sağlık hocam. Selam ve tebriklerimle.
Ustalıklı yazılmış nadide bir şiir. İkli çapraz ayaklı dörtlüklerim arasına sıkıştırılmış ikili beyitler,şiire anlamlı güç katmış.Duygusu ve kurgusuyla çok güzel bir eser.Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi. Esenlikler dilerim.
Değerli şairim sayfanızda her zaman ki gibi anlamlı duygunun harmanlandığı ve akıcı bir dille yazılmış güzel bir eserinizi beğenerek okudum yüreğine sağlık sayfanızda her zaman böyle güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
İşte Şair, işte Şiir Hüznünle örersin ağır bir kanaviçe. İlmekleri hüzn, kumaşı hüzün. Bir gerdanlık gibi lutfü serapa sim. Adı iki hece, arkası derin. Kimse cevabını vermez o suallerin. Çok saygımla.
Çok güzel bir şiir tebrikler canı gönülden kutlarım ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık kaleminiz kavi ilhamınız bol yürek sesiniz daim her şey gönlünüzce olsun iyi geceler huzur dolu mutlu yarınlar dilerim sonsuz saygılarımla...
"Bakışına yüz süren bin bir çiçekte rengin" Şiirin her satırı bir başka güzel ama bu dize bir başka bütün şiiri gölgede bırakmış. Vallaha imrendim ne hoş bir tasvir olmuş öyle. Yüreğinize sağlık. Kaleminizde yüreğinizde hep Çiçekler açsın. Selam ve saygılarımla.!
Can Nazom biliyorum sen gurbettesin, gurbetin özlemi hiçbir özleme benzemez o özlemler birikir birikir taşkın sel olur akar yüreğinin kıyısından. Yılda bir gelir görürsün özlemlerin geçti sanırsın ama izin günün dolduğunda daha döndüğün an başlar yine burnunda tütmeye. Bu da öylesi özlemlere duyulan bir yürek sesiydi sanki. Rab'bim yine de sağlık, sıhhat versin sağlık her şeyden önemli... Bu özlem kokan yürek sesinize gönül dolusu tebrikler. Uzaklara sevgi ve selamlarımla...
Yüreğine sağlık çok çok güzeldi Vatan sevgisi imandandır, İnsan sevdiğini Allah için sevmeli, çok acıklıydı öğütler,sevda ve özlem vardı, çok akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum Üstadem Dua ve selamlarımla.
Ne yazarsan yaz hakkını fazlasıyla veriyorsun. Bugüne şiir asmaya deftere zaman bulup gelmen benim için sürprizdi. Her sabah konuşmalarımızda olduğu gibi yine koşuşturmaktaydın. Zenginlik öyle parayla, pulla, malla, mülkle olunmuyor. Nice zenginler gördüm en tepede bir bardak çay içmenin mutluluğunu unutmuş, Nice fakirlerin sofrasına oturdum mutluluğun sıcaklığında hoş oldum.
Senin ruhunun zenginliğini, sevda kokunu bir değil milyoncuk da değil; ben seni annem kokulum diye sever, yüreğine sokulurum.
Sanırım şu an inanılmaz mutluyum ve yanımda olmandan huzurluyum.
Bakışına yüz süren bin bir çiçekte rengin Neredeysen orada seninle yaşıyorum Yaz-baharımda safa, dal budakta ahengin Bilmediğim zamana seninle koşuyorum
Abuuu... Ne kadar güzel, ne kadar duru, huzur dolu....
Ey sevgilim gülüm yârim Can içinde şahdamarsın Fermansın sen bu dünyaya Neye baksam sen varsın...
Ellerin, yüreğin dert görmesin abla, çok ve güzel yaşa inşallah...
Kutlarım.
Saygılar, selamlar