(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Nefs denen düşmanı sürsen uzağa, Şeytanın köşkünde girer tuzağa, İsmail yerine yatsa bıçağa, Hak için can verip ölüşü yalan.''
En derûnî hürmetlerimi sunarım, her kelîmesinden hikmet fışkıran bu kıtayı dillendiren yüreğe. Okyanuslardan bile daha derin bir enginliğe ve derinliğe sâhip bir kıt'a. Hayır olmadı, her gün milyonlarca kilometre genişlemekte olan Kâinâtın kendisi kadar derinliğe hâiz/hâmil olan mümtâz ve dahi münevver (dört-dörtlük) bir dörtlük...
Kaleminiz ve yüreğiniz saygıyı ve hayranlığı sonuna kadar hak ediyor Üstâzem...
Kaleminiz hep çağlasın Nezahat hanımcığım harika bir şiir okudum yüreğinize sağlık dileklerimle kutlarım eserinizi selamlar sevgiler Bayramınız mübarek olsun
Biliyorum ki! Nezahat Yıldız Kaya ne yazarsa yazsın en güzelini, en özelini yazar. Çünkü onu yakinen tanıyorum. Onun duruşu, bakışı, sevgisi vatan gibi güzel.
Anılarda kalacak yeni eseni verimli ovalara götürdüm. Sevimli gözüküp yalanlar söyleyenler yalanlardan utanıp başaklar açsınla diye.
Bu hayatta çorak topraklarda otlatmadık ruhumuzu. Bu yüzdendir ki bahçemizde çiçekler açar
Yine Anadolu deyimiyle döktürmüşsünüz ::)) Yalanı keyifle okudum. Şiir güzel de, sanırım format bilimden uzak! Bilim adamları Harıl Harıl çalışıyor. Kuantum fizik her dalda kullanılır hale geldi. Son 300 yılda keşfedilen icatlar kuantum fizik ve Holistik düşünceyle insanlara atılan formatı sildi süpürdü. Yeni keşfe göre, bir bütün var, birde bütünün parçaları. Var olan bütün! Parçalarsa 5 duyu ile algılayan bizler kendimizi var sanıyoruz. Haliyle rüya gibiyiz. Elbette bu yazdıklarımı siz benden iyi biliyorsunuz. Öyleyse ben niye saçmalıyorum? Doğrusunu isterseniz, yaşadığımız her şeyin sorumlusu kendimiz olduğumuzu düşündüğüm için. Şairler , yazarlar, karanlığa mum yakmazsa, İslam alemi bağrını kurşuna siper ederek, çan sesine yürümeye devam edecek. Ve din sömürücüleri, Cumhuriyetin çivilerini daha kolay sökecek. Bunları niye yazdım! Şiirin hikayesinde ""Yarın mahşerde biriktirdiklerimiz, bugünkü harcadığımızdır." demişinizde onun için. Gerçekten ledün ilmine erenler " Mahşer yok diyor. "Allah'ın hesap günü yok hasret günü var diye de ekliyor. Neye dayanarak? Elbette"“İnnâ lillâhi ve innâ ileyhi râciûn” ayetine..." Biz şüphesiz (her şeyimizle) Allah'a aidiz ve şüphesiz O'na döneceğiz, Allahtan geldik ona döneceksek, Mahşerde neyin nesi? Kurban Bayramınız kutlu olsun... Saygılarımla.
Okumaktan mutluluk duyduğum kaleminizden ihlâslı yürekten süzülüp gelen harika duygularla yazılmış şiiriniz için kutluyorum tebrikler efendim. GÜNÜMÜN ŞİİRİ'DİR. En derin selam ve saygılarımla. Hayırlı bayramlar diliyorum.
Müthiş, muhteşem. Yıkımdır garibin feryadı, ahdı Sanma ki gözyaşı silişi yalan... Her şey yalan iken yalan olmayan bir istisnadır garibin göz yaşı silişi... Ortalığı darmadağın eder.
Gönül rahatlığıyla günümün şiiri dedim ablacanım. Ellerin yüreğin dert görmesin. Çok ve güzel yaşayasın inşallah.
Yaşam ahirete kurulu kapan Bir gün gelecek ki, duracak zaman Herkes gerçekleri görecek o an İnsanın dünyaya gelişi yalan
Kaleminden yine manidar harika bir hece okudum Nazom. Yürek sesini gönülden kutluyorum... Hayırlı bayramlar dileğiyle gül yüreğine sevgi ve selamlarımla...
Çok teşekkür ediyorum Serap'ım. Bayram öncesi yorgunluklarımızı, ruhumuza iyi gelecek bayramla huzura çıkartalım inşallah diyor sevgimle selamlıyorum...
Verdiğin onca sözler,yaptığın yemin yalan!
Ruhumu bedenimden kahve bakışın aldı,
Gözlerimin içine bakıp gülüşün yalan!