/ Hayret insan kendi Sin olamamışken ne çok La olmayı becerebiliyor ! /
Doğrudur bazen bana benzemediği yazdığım şiirlerin ama senin de biraz Marilyn MONROE havasında değil mi rüzgar öpmeyi seven eteklerin ?
Doğrudur bazen bana benzemediği sırtımdaki gölgemin ama senin de biraz Türkan kıvamında değil mi beninin kıyısındaki gülüşlerin ?
Doğrudur bazen bana benzemediği hayra yormakta zorlandığım rüyaların ama senin de biraz Frida’yı anımsatıyor değil mi rengi solmuş gözyaşların ?
Hepimiz aslında - zamanzaman - kendi yumruğundan kaçan çalakalem suretler gibiyiz Hayatın yonttuğu aslımıza bulantıyla bakıp hani el izi bırakmadan kurşunu basan tetiğiz …
Doğrudur bazen bana benzemediği cümlelerimin arasındaki mesafenin ama senin de biraz çeşme başında su kuyruğunda bekleyen kadınlar gibi değil mi özensiz kullandığın kelimelerin ?
Doğrudur bazen bana benzemediği gözlerime sinen bakışın ama senin de biraz Artemis tarzında değil mi saçlarını ay ışığı ile bağlayışın ?
Doğrudur bazen bana benzemediği boynunun kenarında gezen kokumun ama senin de biraz pahalı bir vazoda solmuş çiçek gibi değil mi dudaklarını kilitleyip susuşun ?
Doğrudur bazen bana benzemediği alnımdaki kırıkların ama senin de biraz Hülya (KOÇYİĞİT) tonunda değil mi ritmi bozulmuş hıçkırışların ?
Hepimiz aslında – zamanzaman - kendi güftesinden korkan detone sesler gibiyiz Tanrının yoğurduğu hamurumuza alelade bakıp hani tövbe cümlesi de koymadan sırtımızı dönüp giden mücrimiz …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ASLI GİBİ(DEĞİL)DİR SURETLER VE AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ASLI GİBİ(DEĞİL)DİR SURETLER VE AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgiler...