Meclis neden toplandı bir düşünün vekiller Umut etmiştik ama boşa çıktı akiller Sürekli azalıyor bizim mütevekkilller Yeni vergi dediniz müthiş fikir aferin Enerji benzin olmaz zaten zamlı motorin.
***************** Dar boğazı geçmeye ortalığı yakalım Alışıklardı çoktan vatandaşa takalım
Kaldırımdan geçene aşındırma vergisi Başı bitli gezene kaşındırma vergisi.
Okuyana yazana kâğıt bitti vergisi Okulda öğrenciye derse gitti vergisi.
Emekli rahat durmaz maaş çekti vergisi Tarladaki işçiye tohum ekti vergisi
Çiçekçi sepetine tükendi renk vergisi Dükkân da boş kalmasın isme çelenk vergisi
Taşlama ve ters öğüt hiciv yergi vergisi Sitede yayınlarsa yüklü sergi vergisi…
**************
Bence bu kadar yeter huylanmasın insanlar Her geceuykumuzda basar karabasanlar Hicvetmeye kalkarlar şair aklı noksanlar Öneriler şahane hepinize maşallah Uygulayıp sunmaya gidiyorum eyvallah.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YENİ VERGİ ÖNERİLERİ ( SERBEST HECE ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YENİ VERGİ ÖNERİLERİ ( SERBEST HECE ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba usta kalem Bizde bir söz vardır. ""Bey oğlunun katırı ne yüklersen götürü" Bu Millet memnun en çok da ezilenler.. Bu zamlar onlara kürdan gibi geliyor Ne yapalım alan memnun, satan memnun Şiir her zaman ki gibi güzeldi Biz de okuyor ve kutluyoruz yürekten Sağlıcakla
kutlarım…
Yüce duygularınız kutlu ve mutlu olsun…
Şiirinizin okuru bol olsun…
.................................................... Saygı ve selamlar..