Bitsin deriz cinayet bitsin kadına şiddet İşlemeli adalet kaybolsun nefret hiddet Süregelen bu düzen düzelir mi apansız İmkânsız efendiler örnek birkaç imkânsız. İğnenin deliğinden yirmi deve geçer mi? Gün gecenin içinden ışığını seçer mi?
Halimiz halka bariz çocuğa cinsel taciz Cezaları etkisiz masum yavrular aciz Süregelen bu düzen düzelir mi apansız İmkânsız efendiler örnek birkaç imkânsız. Okyanusların suyu bir bardağa sığar mı? Balığın gözyaşları yerden göğe yağar mı?
Huzursuzdur fukara sofrasında iftira Varlıklıya maskara ülkede bu manzara Süregelen bu düzen düzelir mi apansız İmkânsız efendiler örnek birkaç imkânsız. Bulutların içinde buzdağı saklanır mı? Ocaktan çıkan kömür yanmadan aklanır mı?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İMKANSIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İMKANSIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnşallah bu Milletin çocukları kodlarına uygun bir şekilde eğitilir. Şiddet ve cinsel tacizleri yaşam biçimimiz haline getirmeye çalışanlara lanet olsun. Bu heriflere hayvan desem, hayvandan özür dilemem gerekir. Duyarlılığınızı kutluyor ellerinize sağlık diyorum.
Bitsin deriz cinayet bitsin kadına şiddet İşlemeli adalet kaybolsun nefret hiddet Süregelen bu düzen düzelir mi apansız İmkânsız efendiler örnek birkaç imkânsız. İğnenin deliğinden yirmi deve geçer mi? Gün gecenin içinden ışığını seçer mi?