Acele yolla cevap mektubumu alınca Yazacağım çok şey var defter epey kalınca Foyaları çıktı bak Beyt-ül mâlı çalınca Millet sofrada tuza ekmeği bandı Hasan Funda Filiz Kotan
HASAN’DAN FUNDA’YA CEVAP
Mektup yazmışsın bana haberim olmaz sanma Klavye ağasısın nete güvenip yanma Baş eğdirdim çoğuna alplığına aldanma İki adın önüne yafta takarım Funda.
Ömrün sefasını sür derdin ne millet açmış Geceleri uykusu gündüz huzuru kaçmış Tavsiyemdir aldırma kimler kime muhtaçmış Elbet günü gelince ben de bakarım Funda.
Okudum demişsin ki hayli kötü gidişat Sana ne ki coşarsın hiç düşünme git ve yat Nifak mı çıkarırsın artık battı mı rahat Kadın falan dinlemem tokat çakarım Funda.
Ben de hapiste yattım alacağım öcümü Neden kabahatliyim halktan aldım gücümü Doldurmadan ayrılmam sırtımdan hörgücümü Bağırıp çağırarak seni yıkarım Funda.
Daha çok yazma sakın kodeslere tıkarım Öldürseler gömseler çukurumdan çıkarım Gece yanına gelir ümüğünü sıkarım Sabrım tükenir elbet senden bıkarım Funda.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HASAN’DAN FUNDA’YA CEVAP şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HASAN’DAN FUNDA’YA CEVAP şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocamın diline düşülmez herşey kalemin de usulünce Acım büyüktü gömdüm de geldim içime . Bir nefeslik canda canan' dım Öğrendim ki herşey yalan herşey boş
Saygı ve Sevgimle
Canan EREN tarafından 7/3/2019 5:19:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
Biraz geç cevap verdim Kartanem. Kusuruma bakma.. Bu mektuba cevap verdi Hasan bakalım neler dedi yarın okuruz Şiiri ve seçkin kalemi ustamı tebrik ediyorum Saygılar selamlar sevgiler
Acım büyüktü gömdüm de geldim içime .
Bir nefeslik canda canan' dım
Öğrendim ki herşey yalan herşey boş
Saygı ve Sevgimle
Canan EREN tarafından 7/3/2019 5:19:40 PM zamanında düzenlenmiştir.