Okuduğunuz şiir 30.6.2019 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Kimse Bilmez
Yazmak geldi içimden,tutamam duyguları Dışardan belli olmaz,gönülden neler geçer. Benden başkası bilmez, çektiğim kaygıları. Gülizarım dururken,bülbül başka yer seçer.
Hep içimde sakladım,kimseye söylemedim. Kendim için yaşayıp,gönlümü eylemedim Yazın sıcak günlerde,çıkıp ta yaylamadım. İhtiyacım olanda,dostlarım benden kaçar.
Razı olup şükrettim, asla isyan etmedim. Doğru yoldan ayrılıp, yanlış yola gitmedim. Pişirdiğim aşıma, haram lokma katmadım. Ayırmadım evladı, pay ettim üçer üçer.
Saray gördüm evimi,her ortamda barındım Memnun oldum herşeye ,umutlarla sarındım. İbadet ve duayla, kötülerden arındım. Zehirlenmiş otları,Rabbim kökünden biçer.
Ne yokluğa yerindim,ne varlığa sevindim. Şehit haberlerine , acı çekip dövündüm. Haksızlık karşısında,mazlumları savundum İnsanlık öldü artık, garip gönlüm çok naçar
Kin nefretin yerine kalplere sevgi dolsa, Kan ve savaş yerine, barış ve birlik olsa Bizden sonra gelene, tertemiz tarih kalsa Kupkuru topraklarda,rengarenk güller açar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kimse Bilmez şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kimse Bilmez şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Kin nefretin yerine kalplere sevgi dolsa, Kan ve savaş yerine, barış ve birlik olsa Bizden sonra gelene, tertemiz tarih kalsa Kupkuru topraklarda,rengarenk güller açar." Selâmlar değerli üstadem. Mükemmel güzellikte, bahar tadında ve son derece beğeniyle okuduğum bir şiirdi. Yazan yüreği tebrik eder, saygılar kılarım.
Kin nefretin yerine kalplere sevgi dolsa, Kan ve savaş yerine, barış ve birlik olsa Bizden sonra gelene, tertemiz tarih kalsa Kupkuru topraklarda,rengarenk güller açar.
Can toprağım beş ay bir süredir şiirlere ara vermiştim bu güzel şiirinizi henüz görüyorum. Ne denilebilir ki; her zaman güzelliğe imza atan kalemini ve taçlanmış şiirini gönülden kutluyorum. Nefesine sonsuz teşekkürler. Sevgiler...
Uzun aradan sonra tekrar geldim siteye eski dostları bir ziyaret edeyim dedim Umarım sağlık sıhhat yerindedir ayrıca şiir ve resim çok güzel olmuş velhasıl günün şiiri olmayı hak etmiş Seçici kurul busefer onikiden vurmuş tebrik ederim selam ve muhabbetle
Kin nefretin yerine kalplere sevgi dolsa, Kan ve savaş yerine, barış ve birlik olsa Bizden sonra gelene, tertemiz tarih kalsa Kupkuru topraklarda,rengarenk güller açar.
güzel dileklerinize imzamı atar,şiirinizi tebrik eder arka fondaki çalışmanızı ayrıca çok beğendiğimi belirtmek isterim...
Maşaallah barikallah..Daha nicelerini yazmak nasip olur inşaallah. Umarım bir ehil ele geçer de namelerle buluşur memleket memleket gezer dillerde gönüllerde dolaşır..izninle sayfalarımda paylaşıp duyulmasına katkı sağlamak istiyorum selam es selame
Hep özlemini çektiğimiz millî duygu ve düşünceli, istek ve davranış biçiminde gayet seviyeli, anlayışında ölçülü, dengeli,aşırılıksız ve şükürlü, inançlı;tüm bunları genelde kabul gören bir ahlâki çerçeveye sığdırmış, kişiliğini bu dengeler içinde biçimlendirmiş, aranılan "hanımefendi" tarzında ifadesini bulmuş bir kişilik anlatan müstesna bir şiir.Ancak çevremizde bu hanımefendiler o kadar azaldı ki. Şiir, yazarıyla bütünleşmiş bir kişilik sergilediğinden, bizim için daha bir önem arzediyor.Şaireyi bundan dolayı daha çok kutluyor, tebrik ediyoruz.Zaten tablo görüntüsü dahi O'nun ruh güzelliğinin nişanesi olarak bir örnekleme çıkarıyor ortaya.Tebrikler, taktirler ve hayırdualar ile...(Aksakal)
Ne doğru sözlerle bezenmiş ders verici bir şiir. Herkese kendinde bir duygu hissettirecek derinlikte. Bakış açınızda ki zarafeti ve zekice düşünülmüş kurgunun eseri tek kelime ile harika,kutluyorum. Sevgi ve selamlar.
Şiir dostu; Tebrik ederim… Çok iyi bir konu ve harika bir anlatım… Beğendim… Şiir yüce bir duygu... ....................................Saygı ve selamlar.
Kin nefretin yerine kalplere sevgi dolsa, Kan ve savaş yerine, barış ve birlik olsa Bizden sonra gelene, tertemiz tarih kalsa Kupkuru topraklarda,rengarenk güller açar.
"kin, nefretin yerine kalplere sevgi dolsa" elbette. Güzel bir çalışma. tebrik ederim.