Dişimin kovuğunda sıkışıp kaldı terör Aylak sözcüklerimin yalnızlıktır koması Miadı dolmuş kalem dostlardan bile nankör Hangi borayla geldi yalnızlık diploması.
Ne geldiyse eminim her şey inceden çıktı.
Nehirlerim kuruyor mataramda bir ceset Karalandı sözlerim şiirimde zan çıktı Duvarda paslı sırlar ölüme denk siyaset Ellerimin içinden yine suizan çıktı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇIKTI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇIKTI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dostu; Eski yılı (2018), uğurladık… Yeni yılın (2019), Türk Milletine ve sevdiklerinizle birlikte, sağlık, mutluluk içinde geçmesini ve huzur getirmesini dilerim… ……………………… Saygı ve selamlar..
Olmasın kötü bir kelam İyilik yazsın her kalem Dost dosta versin bin selam Muhabbet yazsın kalemler ---------------------------------- Hoca Ahmet Yesevi’den Mevlana,Yunus Emreden Hacı Bektaş’ı Veliden Itri’den yazsın kalemler --------------------------------
___Güne düşen bu güzel şiiri ___Ve bu güzel şiiri yazan Usta ve dost Şairi ___Canı gönülden tebrik ediyorum.
_____Kaleminiz susmasın ÜSTADIM _____Duygularınız daim _____Sözleriniz hakikat olur İNŞALLAH _____Başarılarınızın devamını dilerim
Şekli yenilik. Bağırarak okumaya alıştığımız Afet Kırat şiirlerinden farklı fısıltıyla okunması gereken bir şiir. Yine duyarlı ve incinmiş bir yürek. Şiirin kraliçeleri birkaç imge: Alfabeyi ezmek, mataradaki ceset... Serbest şiirin güçlü yönünün hece şiirinde işlenişi.
UFFUK tarafından 12/25/2018 12:52:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
Eski yılı (2018), uğurladık…
Yeni yılın (2019), Türk Milletine ve sevdiklerinizle birlikte, sağlık, mutluluk içinde geçmesini ve huzur getirmesini dilerim…
……………………… Saygı ve selamlar..