Rüzgâr öper alnımdan ucunda bir gönderin Hatırası kalbimde saklı ulu önderin Kanını taşıyorum Türk isimli ejderin Bu vatanın şanıyım namus benim ar benim Düşmana korku salan ay yıldızım var benim.
Gücüme güç katıyor doğan günün ziyası Benim ile süslenir geleceğin rüyası Eğilmeli önümde haini eşkıyası Gökyüzünden dökülen ince işli kar benim Düşmana korku salan ay yıldızım var benim.
Bayramlarda en önde efil efil eserim Tenim kanla boyandı şerefli şaheserim Yerime göz dikenin nefesini keserim Gönüllerde yer bulan bir tek efsunkâr benim Düşmana korku salan ay yıldızım var benim.
Vatan için yaşarım vatan için ağlarım Asumana uzanır dalgalanır çağlarım Benim ile süslenir sınırdaki dağlarım Özgürlük kapısını açan anahtar benim Düşmana korku salan ay yıldızım var benim.
Yarınları anlatır yıldızım ve hilâlim Cesur Türk milletine Türkiye’ye timsâlim Yoktur dünya üstünde benim başka emsâlim Gölgemdeki toprağa asıl lütufkâr benim Düşmana korku salan ay yıldızım var benim.
Başarı levhasında resmim ile ödüldüm Şehitlere üzüldüm halayla barla güldüm Yüreğim sızlasa da tabutlara örtüldüm Ben bir Türk bayrağıyım kalpte yanan har benim. Düşmana korku salan ay yıldızım var benim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AL BAYRAK HAYKIRIYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AL BAYRAK HAYKIRIYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saf, beyaz, gümüş gibi temiz ve duru duyguların buluştuğu şiir... Şiir sevdik, şiir yazdık, şiir okuduk... ...................................... Saygı ve selamla..
---------------AĞLAMAK--------------------------- Ağlamak nefse bir rest,bir dik duruş olmalı Ağlamak nefsi der dest,edip hesap sormalı Ağlamak varlığını,HAKKA tabi kılmalı Ağlamak Hak nuruna,HAKKA kavuşmak için --------------tevfik dölek--------------------------------
Hakka davet eden sözlerin sahibi Hakikatli dostların habibi olmamız ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Allahü tealanın rızası için yaşamamız Ve Hakkın nuruna kavuşmamız Dilek ve dualarımızla İNŞALLAH
Tebrik ediyorum ÜSTADIM Kaleminiz susmasın Her daim hakikati yazsın
Sakın düşman dokunmasın bayrağıma, Hürriyetidir, şerefimdir o benim; Taşıyacağız asırlardan sonsuza, Altında secde ettim, yalvardım Hakka.
Kan vermiş şehitler de bayrağım diye, Şerefim, istikbalim ve namusum diye, Sen benimsin, ben senim, alem çatlasın, Şanlı zaferlerin, gölgende kutlansın..
Hak bildim yollarına kurban olmayı, Şehit vatanında, rahat uyumayı, İsterim savaşlar da ruhumda gezsin, Gönlüm renginle, hilaliyle sevinsin.
Sen; hep dalgalan ki, bizlerde coşalım, O gururlu sevincini paylaşalım, Ey bayrağım; seninle mutlu vatanım, Yolunda helal olsun, bu kutsal kanım.
Güzel hocamızın güzel yüreğine tebriklerimiz olsun
Saygımla.
Ahmet KARA tarafından 12/20/2018 4:13:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
Vatan için yaşarım vatan için ağlarım Asumana uzanır dalgalanır çağlarım Benim ile süslenir sınırdaki dağlarım Özgürlük kapısını açan anahtar benim Düşmana korku salan ay yıldızım var benim.
BİSMİ ŞAH ALLAH ALLAH EYVALLAH YÜREĞİNE SAĞLIKLAR DİLERİM MUHTEŞEMDİ
Yarınları anlatır yıldızım ve hilâlim Cesur Türk milletine Türkiye’ye timsâlim Yoktur dünya üstünde benim başka emsâlim Gölgemdeki toprağa asıl lütufkâr benim Düşmana korku salan ay yıldızım var benim. .................gönlüne yüreğine gam değmesin, göğsümü kabartan harika bir bayrak şiiri okudum saygı ve selam olsun
Saf, beyaz, gümüş gibi temiz ve duru duyguların buluştuğu şiir...
Şiir sevdik, şiir yazdık, şiir okuduk...
...................................... Saygı ve selamla..