Açıklamak istiyorum bir hırsızım polis bey Ağzımdaki bakla kuru sabırsızım polis bey Elim kolum bağlı değil sınırsızım polis bey Bir bülbülün dudağından buse çaldım polis bey Bulutların yanağından çise çaldım polis bey
Söylenilen şarkıların bestesini yürüttüm Bestecinin defterinden güftesini yürüttüm Başarılı tüm yılların ertesini yürüttüm Denizlerin dalgasından ahenk çaldım polis bey Yedikardeş altı oldu mor renk çaldım polis bey.
Kırda açan gelinciğin gamzesini kırparak Mahur çalan bir şarkının dizesini kırparak Ayyaş gülün sofrasından mezesini kırparak Mutlu etti kıskananın bakışları polis bey Sandığımda istif ettim alkışları polis bey.
Ejderhanın dişindeki sevgileri topladım Âşıkların gönlündeki ilgileri topladım Silmek için yüzümdeki çizgileri topladım Şaka hepsi sanılmasın huyum kötü polis bey Beni böyle söyleten şey aslan sütü polis bey…
---------------- Şairlerin on sözünden biri belki doğrudur ---------------- Okuyanlar eleştirir hepsi sanki doğrudur.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İtiraf Ediyorum Hırsızım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İtiraf Ediyorum Hırsızım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hani ya '' harikasin '' desem sanirim abartmamis olur guzel ablam. Yuregin genis, ufkun o kadar acik ki, sekli semali gorup siirlestirebiliyorsun. Siirinden guc alarak '' ben de hirsizim'' diyor sevgiler sunuyorum.
Bir delikten karıncanın sözlerini çalmıştım Yuvasından köstebeğin gözlerini çalmıştım Yakılmamış bir mangalın közlerini çalmıştım Babam beni uyarmıştı çaldım ama hepsi boş Çatal kaşık duruyor da tabak çanak tepsi boş.
Bir tarladan pul biberin şekerini sökmüştüm Edebiyat defterinin tekerini sökmüştüm Gece kalkıp arsızların peykerini sökmüştüm Babam beni uyarmıştı yaptıkların boş işler Çalmak olmaz çalış kazan herkes desin hoş işler.
Avucuma doldurarak sağanağı silmiştim Mahkemede af sağlayan dayanağı silmiştim Olur işi makaslayıp olanağı silmiştim Babam beni uyarmıştı “Kızım boş!” Şimdi gördüm sonucunu anlaşılmaz yazım boş.
Bu hocayla talebenin aşık atması gibi bir şey olur Afet hanım,hele ki söz konusu heceyse.Çok teşekkür ederim.Ömrünüze duacıyım ,siz hep yazın ,ben de okuyayım inşallah!
Siz de arkadaşlar da yanlış anlamasın, kimin ne kadar yaşayacağı belli olmaz da şiirimin altına eklediğim arkadaş katkılarını sadece ben silebilirim, yorumunu isteyen herkes silebilir. Zamanın ne göstereceği belli olmaz diye kimsenin dörtlüğünü eklemiyorum. Hoşunuza gittiyse bu şekil ve tema değişik konularla ikimiz yazabiliriz. Ben başlar size gönderirim.
Tülay Hanımcığım aslında uzatılabilir bir şiir bu ancak isteyen dostlarımla beraber ayrı bir şiir yazmak mutlu eder beni. Başlayalım böyle eğlenceli bir şiire beraber yazalım ne dersiniz?
Gönül kaleminize sağlık ders veren hocam Hırsızım demiş gönül hırsızımı sabah sabah neşem geldi Siz sağlıklı çok yaşayın emi şiirli sabahlar gülaydın ...