Sarının bin bir tonu karışırken sonbahar güzelliğine. Tadına varılası bir mevsimin güzelliğini yaşadık özgürce. Pastel tonlarında yapraklar uçuştu gözlerimizde. Balık ve yosun kokusu köpük köpük dalgalara ritm tuttu s/essizce Titreyen suların kalp atışları olduk birlikte. Üşüdüğümüzde doyasıya sarıldık birbirimize. Isıttı bir el diğer eli öpücük kondurdu üşüyen burnuma sevgili. Başımı yasladığım omzunda kapadım gözlerimi buldum dünyamı.. Fısıldarken kulağıma en güzel aşk şiirlerini. Girip gözlerimin içine alıp götürdü enginlere beni.
Kederleri hüzünleri yükledik bir gemiye Kaybolduk mavinin güneşle birleştiği yerde Yosun kokusuyla karışık sevgimizi hissettik yüreğimizin derinlerinde. Boğaz Kız kulesi Rumeli Hisarı şahitlik etti kaçamak gülmelerimize Martılar saygı duruşundaydı paylaştığımız simitlere dokunmadılar bile.
Oysa dün nasıl hastaydım biliyordum bir aşk iyileştirecekti beni Masal dünyasında uçan bir halıya binmiştim sanki. Aksayan ayağıma güç çöken ruhuma kuvvet geldi Eli elime değdi sihirli bir değneğin. İlacını aldın mı hırkanı giyer misin diyen Beni olduğum gibi kabul eden biri var şimdi. Nefesiyle ısıtıyor içimi. Bir bakışı bir gülüşü sözleri var Gülüm Nurum Çingenem derken hayal ettiklerimin çok fazlası var. Gün ışığında gözlerimize bakıp sonbaharda aşık olmak var. Sonra gülümseyerek halimize bakmaya doyamamak tekrar tekrar sarılmak var. Çocuksu bir mutlulukla gün batımlarına yürümek var elele..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİHİRLİ DEĞNEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİHİRLİ DEĞNEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba İlk defa Hazan mevsiminin güzelliğini, o renk armonisi bilen birisini, ve o güzelliğe şiir yazan birisini görebildim Oysa her mevsim gibi son bahar da çok güzeldir görebilene, seve bilene Kutladım yazan yüreği ve eserini Gönlüne, ömrüne bereket Sağlıcakla
Hiç bitmesin böyle şiirler...Güzel seven, güzel bakmasını bilen ve aşkla kalbi çarpan insanlara nasıl da ihtiyacı var dünyanın. İçim sıcacık oldu şiiri okurken, harikaydı. İnsanın yanında nefesiyle yüreğini ısıtan biri varsa yaşam boyu, mutluluk da huzur da bu işte.
Sonbahar hep hüznü, ayrılığı çağrıştırır ama bu şiirde tam tersine beraberce yaşamın güzelliği, ve tadı vardı hep.Hep öyle olsun sayın Dilek ağacı.Şiirinizi çok beğendim.Nicesine inşallah.
“Seni seviyorum” demenin binlerce yolu var... “ilacını aldın mı? Hırkanı giyer misin” demek de en güzel iki yolu... diye düşündüm:) sıcacık bir şiirdi! Sevgilerimle...
Aşk ilaçtır.. Aşk, yürümektir birlikte.. Isınmak, sarılmak.. Var olmak!
Kutlarım Değerli Şaire...