Bir Trakya atasözü der ki: "Dün başka bugün başka. A be sı.ayım böyle aşka." "epten gene terk ederim ,ederim seni artıkın"
Hangi yanından kalktığın belli değil be ustam gerilmiş bir yaydan boşalmış gibi Kiminle başlasan milinden fırlıyor deyusun oku. Aynı dalda gül olsan dikenin bile anlayamıyor kokunu. Tersten yaşadığın her masalda kandırıyorsun demli çayla uykuyu. Dönerken Menekşe’den Seraba bağışlıyorsun ipek yolunu. Bir Gelincik tanıklık ederken sayısız Papatya’ya Apansız avlanmanın acını bağlıyorsun Dilek ağacına. Teker teker gelişlere cümbür cemat gidişler eklendikçe Otlar gibi çürür tabi ki sevgilerin de. Bir varmış dedikçe bir yok olursun. Çapkın rüzgarından kalırken sevenler gebe. Yalnızlık gözünü deler solmuş bir sokak kalır elinde..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEYUSUN OKU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEYUSUN OKU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her Ağaç Bir Düş Görür Ölürken demiş (Sibel Öz şiir daha çok gönderme niteliginde çok şeye yorumlanabilir şu deyusun kim oldugunu merak ettim hernedense :))
Dileğim Şiiriniz ve yürek sesiniz daima kutlu ve mutlu olsun...
ŞİİR’in huzur verdiğini öğrendik…
...........................................Selam ve saygılarla..