Ne ile yaşarsın biliyor musun çocuk?... Aşk ile yaşarsın hem de hapşırmadan çok yaşarsın...
Ahmed Arif
Keskin bir ayaz soğuğu ve içinden gelen kaysı kokusu. Kış ortasında yaz yaz ortasında kış gibi... Çektim turuncunun içinden sarıyı kırmızı kaldı ellerimde. aşk ile... Huzur ve özlem karıştı kavuşma sevincime. Pamuk yüklü bulutlar bile ağır gelirken bana. Sıyrılıp her şeyden dinledim yaprakların hışırtısını Hissettim derinlerimde rüzgârın sımsıkı sarılışını. Filizler doldu yüreğime. Güç geldi ayaklarıma yeniden başladım yürümeye. Baharı müjdelerken yolculuk gittim seyri güzel yerlere. ’Sen akşamı olan bir günsün’ dedim kendime. Yolculuklar şenlenecek seninle. Güzel vuslatların habercisi iken bekleyişler Korkma yeni istasyonlarda beklemekten sarıl dört elle seni sonsuzluğun kapısına getirecek tüm güzelliklere...!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOLCULUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOLCULUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dostu; Pak, temiz duygularıyla, gürül gürül iyilik akıyor dizelerden... Çok beğendim… KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN…(Bayramın 3. günü 23.08.2018) ........................................ Saygı ve Selamlar..
Resimdeki gibi bir salıncakta sallansa insan neler hisseder diye düşündüm bir an. İstasyonlarda beklemekten korkmamalı insan, korkmamalı ki vuslatlara gülümseyebilsin yüreği. Yaşamdaki tüm aşklara sımsıkı sarılmak gerekir aslında. Aşkın anlamı öyle büyük ki, her şeyi kapsıyor.
Çok güzel dizeler okudum yine. Kutlarım. Mutlu ve güzel bayramlar dilerim.
Evet aşk her yerde aşk,Yaradandan bir parça.Doğada,hayvanlarda,can bulduğumuz her yerde.Güzel yorumunuza teşekkür ediyor sevgilerimi sunuyorum şairem.Size de hayırlı bayramlar olsun.Huzur ve mutlulukla...
Pak, temiz duygularıyla, gürül gürül iyilik akıyor dizelerden...
Çok beğendim…
KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN…(Bayramın 3. günü 23.08.2018)
........................................ Saygı ve Selamlar..