Kalem şaha kalkarsa mavi kuş olur deniz Kalem şaha kalkarsa kanat çırpar dalgalar Gözünüzde canlansın okuyun isterseniz Ağaçlarda şakırlar bülbül sesli kargalar. Gök ikiye yarılır şiir yazdığım zaman Dost düşmana sarılır şiir yazdığım zaman
Kalem şaha kalkarsa taş duvarlar yıkılır Kalem şaha kalkarsa özgür kalır adalet Kelepçesi takılır dert zindana tıkılır Yeşil ejderha gibi ateş saçar bu devlet. Dağlar un ufak olur şiir yazdığım zaman Tüm engeller kaybolur şiir yazdığım zaman.
Kalem şaha kalkarsa ölür yoldaş hüzünler Kalem şaha kalkarsa su susturur kederi Karanlıktan kurtulup güne doyar tüm günler Bir çocuk kahkahası dolaşır göğü yeri. Karla yağar umutlar şiir yazdığım zaman Neşe dolar bulutlar şiir yazdığım zaman.
Kalem şaha kalkarsa devrik cümleler döker Kalem şaha kalkarsa mırıldanır hayaller Kurumuş topraklardan yeşil imgeler söker Tamburumda ses olur acem kürdi sinyaller. Dua eder melekler şiir yazdığım zaman Dökülür tüm dilekler şiir yazdığım zaman.
Kalem şaha kalkarsa yok olur cefa çile Kalem şaha kalkarsa söner öfke ateşi Kötüyü de severim tavrını bile bile Öyle güçlü olurum çözerim keşmekeşi. Pespembe olur dünya şiir yazdığım zaman Hayat olmaz angarya şiir yazdığım zaman.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kalem Şaha Kalkarsa şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kalem Şaha Kalkarsa şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrik ediyorum Afet Hanım, sevgi ve selamlar.