Dikenli düşünceler içinde geziyoruz Çiy düşen yüzümüze, elimize batıyor. Bilmez gibi yapsak da aslında seziyoruz Damarlarda tutunan dikişimiz atıyor. Kördüğümler yapmıştık oysaki dikişlere Dikkatimizi verdik dünyadaki işlere.
Hakikati unuttuk tutuşuyor mevsimler Elbette masum değil yaşanılan resimler. Acep rüzgâr taşır mı sevginin kokusunu Bize ulaştırır mı bölerek uykusunu?
İnsanlar kendisini sokaklarda aramaz Arasa da bulamaz hiçbir işe yaramaz.
Gül hazin lale hazin ağıt yakar bülbüller Çileyle geçen ömür şevkine etti veda Dikenini çıkardı korkusundan al güller Serenatla mutluydu zevkine etti veda. Bülbül asla zem etmez kırmızı açan güle Bizler de ah demeyiz ömür denen bülbüle.
Kalbimiz kırık dökük aşkı andık derinden Bulamadık bir türlü çiçek bahçelerinden. Ne canan ne de ümit ne rüzgârın sesi var Ne deniz dalgalanır ne de nehirler akar.
Gün geçtikçe soluyor insan denilen mahlûk Buz tutuyor bu yüzden kalbimizdeki boşluk.
Feryadımıza bugün imdat eden kimse yok Ne gerçek bir dost kaldı ne de candan arkadaş Viraneye dönmüşüz abat eden kimse yok Hayal yalnız düş yalnız bizde kalan yalnız baş. İnsanların bu hali gökte ayı yakmaz mı? Çağırıp yıldızları üstüne bırakmaz mı?
Gitti gelmez çocukluk her şey anıda kaldı Anıların çoğunu gelip yaşlılık aldı. Geri dönmek imkânsız bir çıkmaz sokaktayız Geriye kayıyoruz sanki bir kızaktayız.
Uzun yıllar yaşamak elbet güzeldir ama Yaşlanınca düşüyor insanlar nice gama.
++++ Ey sitemkâr kalemim bu nalanı incitme Ey elemli lisanım dediklerin yetmez mi? Ey karamsar bilincim yeter canı incitme Ey karmaşık hafızam kalan öykü etmez mi? Yıldırım dolaşıyor saçımızın içinde Büyümekte gitgide infialler de kin de Kalbimize vuruyor bir kartalın kanadı Dokunmasın hiç kimse damarlar da kanadı. Yaş kemale erince elbet bitecek ömür Yeni ömür doğacak eskisinden de özgür.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İHTİYAR SERZENİŞLERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İHTİYAR SERZENİŞLERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel şiirler okudum sayfanızda kaleminize kelamınıza bereket değerli kalem Malesef geç kalmışım siirlerinizi okumakta kutlarım kocaman yüreğinizi saygılar hayırlı akşamlar diliyorum
Uzayan bir deniz gibi, Sararan bir beniz gibi, Yolda kalan bir iz gibi, Arar bizi hatıralar...
"Garip yoktur dünyada/ Herkesin Allah'ı var..." güzel tesellisiyle hüzünlü ama değerli, yarına iz bırakacak eserinizi tebrik ediyor, nice sağlıklı seneler diliyorum Âfet Hanımefendi...(Aksakal)
Değerli dost, güzel insan, hepimiz üç aşağı beş yukarı şiirdeki anlatı gibi. Tedbirleriniz o kadar doğru ve yerindeki insan geçmişinden bugününe mazisine dalıyor. Ne diyeyim hayata dair muhteşem blr şiirdi. Yürekten tebriklerimi sunuyorum. Yüreğinize sağlık.
hayat er yada geç noktalanacak,kural böyle konulmuş bizleri yaratan mevla bu kura bir düzenmi desek ahenkmi desek yoksa ebedi aleme gidişin başlangıcımı desek her ne dersek diyelim doğan zamanla yaşlanır yaşlananın sa yolculuğu başlar öbür dünyaya Rabbım hayırlar nasip etsin Afet hanım yüreğinize sağlık
kelimenin tam anlamıyla mükemmel iletişim kurmuş şair yüreğin ne bir eksik ne bir fazla duygu yüklü dizelerinizi beğeniyle okuyorum kutlarım başarılarınızın devamını dilerim
Şiirin her türlüsünü okumalı... Allahım ihiyarlığı her insana tadını nasip etsin... Anlamı enfes ve çok güzel bir şiir... Gönlüne sağık... ............................................... Saygı ve selamlar..
Sanatçılar yaşlanmaz derim hep, hele ki sizin gibi usta bir kalem sadece yaş alır ,olgun yaşta en güzel eserlerini verir diye düşünürken ''Yeni ömür doğacak eskisinden de özgür'' mısranız girdi devreye...Yunus misali;Her dem yeniden doğarız bizden kim usanası.Kaleminize sağlık, nice şiirlere
Çileyle geçen ömür şevkine etti veda''
'' Feryadımıza bugün imdat eden kimse yok
Viraneye dönmüşüz abat eden kimse yok''
''Ne gerçek bir dost kaldı ne de candan arkadaş
Hayal yalnız düş yalnız bizde kalan yalnız baş.''
Cok derindesin ablam deryasin. Boyle de yazilmaz ki!
Hangisine baksam bercestelik cinsten. Isterdim ki boyle guzel incelenmesi gereken siirler gune gelse, okurlarla bulussa...
Hayli ustunde incelenmesi, analizi gerektirecek cinsten.
Sevgimle selamladim kiymetli ablam.