Verem otu sarıyor bahçemin her yanını Emiyor bir gayretle çiçeklerin kanını Kurutmak mı niyeti kuşların vatanını Kurtarmaya bu dertten yok mudur bir bahçıvan?
Kanatları incinmiş uçmuyor kelebekler Boynu bükük duruyor umutlanmaz bebekler Yeşil ufku gözlüyor Allah’tan çare bekler Kurtarmaya bu dertten yok mudur bir bahçıvan?
Gözyaşıyla göl olmuş çitlerin dört köşesi Sararmamış üzümler gitmiş narın neşesi İnliyor en derinden lalesi menekşesi Kurtarmaya bu dertten yok mudur bir bahçıvan?
Bulutlar küsüp gitmiş yağmur yuvasız kalmış Yapraklar titremekte güneşuykuya dalmış Bahçenin haşmetini acaba kimler çalmış Kurtarmaya bu dertten yok mudur bir bahçıvan?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAHÇIVAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAHÇIVAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bahçıvanın gücü ne, hayır ve şer Allahtan Medet umar olmuşuz, söz de ah ile vahtan Layıkını verir Hâk, ne olur, kral, şahtan Bağı, bağban korurken, yola olmuşuz revan Bahçeyi kurtarmaya, ömrün yetmez bahçıvan...........Aşık Lüzumsuz
Efendim çok güzel serzenişler, dokunuşlar Bizde okuyor ve kutluyoruz yürekten, yalansız, riyasız Gönlün abat olsun ve de huzurla dolsun Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Biz bu dertten memnunuz, sana ne Âfet Hanım, Senin çok mu yanıyor, benim yanmıyor canım. Renkten renge girdi de, arabesk oldu kanım, İstedik böyle oldu, sen sabır ver Allah'ım... diyerek değişik bir renk katmak istedim güzel şiirinize. Allah'a emanet olun, sağlık dileklerimle, muhabbetle ve tebriklerimle...(Aksakal)
Evet memleketin ahvali bu kadar güzel anlatılır saygıdeğer Afet hanımefendi usta kalem, nacizane bende bu konuyu işledim şiirimde ama bu kadar derin manalara girmem için çok çalışmalıyım galiba...Yüreğinize sağlık saygılar selamlar
Her emek kutsaldır, şiiri yazarken de düşünülerek emek sarf edildiği için kutsaldır...
........................................................................ Saygı ve selamlar..