Fırtınalar derledim bu gün durgun sulardan Cebime saklayarak yüzümün astarını Belki kaçtım yıllardır aşk denen pusulardan Asılırken çizgiler düşünmedim yarını Gözünüzün içinden bir cennet diliyorum Geç kaldın deseniz de ben zaten biliyorum.
Özgür kuş değil aklım daha uçup gitmedi Rüzgârda dökülecek tül değil kanatlarım Dünya denen kuytuda esaretim bitmedi Güzü kışı yok eder ilkbahara atlarım. Çiçeklerle oynaşır kuşlarla yarışırım Mutluluk deresinin suyuna karışırım.
Akarım tüm coşkumla dost olurum uykumla Düşleri ipe dizer gerdanıma takarım Yeni bir yurt bulurum sürüklenen her kumla İçimdeki ateşle Ferhat’ ı da yakarım. Yaşım yargılar beni ihtilâl sanığıyım Benden iyi kim bilir bu aşkın tanığıyım.
Kapatırlar kafese ellerimi bağlarlar Belki hüsranla biter girdiğim bu duruşma Tebessümü asarak yüreğimi dağlarlar İsyankârım dedim ya biter mi hiç vuruşma Yatağıma işlerim el değmemiş telleri Varsın çılgın desinler umursamam elleri.
Nice sevda geçirdim yarışarak rüzgârla Bir bakışın meyliyle nice göze vuruldum Zamanımı tükettim içimi yakan harla Yansıyan hayalimle nice gönle kuruldum. Belki de bu son şansım ayıp demeyin bana Saat durmadan önce set vurulmaz zamana.
Bu öyle bir zaman ki şarkılara saklanıp Nağmelerle oynaşmak hüzzamdan akmak gibi Bu öyle bir zaman ki tüm kirlerden aklanıp Bulutlarla çarpışıp şavkıyla çakmak gibi… Sanmayın ki yaşlandım sanmayın ki yok oldum Anlayış gösteriniz ben size âşık oldum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşık Oldum:)) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşık Oldum:)) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkın varlığını ve hissiyatını nakış gibi işlemiş ehli kaleminiz her mısrasında.duygusuyla kurgusuyla harika bir şiirdi.Yüreğinize kaleminize sağlık sevgili şairem.Canı. Canı gönülden kutluyorum
Merhaba değerli kalem Sanırım seviyorsunuz bu tarzı Biz de szevkle okuyoruz Gönlün abat olsun ve de huzurla dolsun Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Teşekkürlerimi ve tebriklerimi sunuyorum... Güzel şiir, okurkan haz aldım... Elinize ve kaleminize sağlık... ........................................ Saygı ve selamlar..
Saygılarımla.