İnsan kötü olmaya karar verdiğinde tüm Demonlar saygıyla kenara çekilir Göstermelik ciddiyetleri ve sakladıkları alaycı gülüşleriyle Çünkü yarışamaz hiçbirisi insanın ölümcül güçleriyle Ne canları ne oyunları yetmez boy ölçüşmeye İnsan elindeki kartları dağıtmaya başladığında içindeki sinsi planların karanlığıyla ve vicdanının boynunu uzattığında nefsin kirli bıçağına Kaostur yakında kopacak olan izin alarak yukarıdan Dünya bel kemiğinden çatırdar çığlıklar eşliğinde Çünkü ahenk bozulmuştur Çünkü fıtratın notaları şehvetin akordunda zorla alıkonmuştur Çünkü insan kibri giyindiğinde ilahi yanlarından soyunmuştur Dillerini keser dokuz köyün sakinleri “ S/onsuzluğun yanında hayat fragmandan kısadır “ diyenlerin Evren boşalmış zemberek gibi titrediğinde ancak uyanır insan Uyanır ve ayıplı yanlarını örtmek için sevap ipliğiyle dikilmiş incir yaprağı arar - dejavu !- Ama ne çare ! Oyun Firavun eceliyle bitmiş Perde çoktan inmiştir …
İnsan kötü olmaya karar verdiğinde tüm tanrılar saygıyla kenara çekilir Yıldırım kusan asaları ve tehdit kokan fermanlarıyla Zaten insan suyunu kirlettiğinden beri - Adem soyunu - ceninlerin benliklerinde kara lekeler belirdi Evlat önce anne rahmini kemirdi Tanrılar yetişmedi imdada Tanrıların aslı gölgeydi - sen onlara taptın diye şımardı hepsi - Toprak ateş hava su … Filozof bilmecesi Üzerine biraz da tanrı tozu Osiris … Hübel … Vişnu … İdrak akla değil g/öze bağlı bir nottu Okumadı insan günahı giyindi de cennetten kovuldu Hakikati şişelerin dibinde arayanlar yahut seccadenin koynunda - hemen aforoza yapışma kalp yamalıysa şişe de nafile seccadenin koynu da - Oraya önceden demirlemiş acılarını hayalleri ile mayalayan yalnızlar var bir de kehanet kitaplarından kendine uygun bir sonu ucuz fiyattan kapatmış olanlar Kılıcını en keskininden seçmeli insan Son başladığında bileklerini çarçabuk kesmek için Çünkü terazi kurulduğunda incir yaprağı örtemez ayıplarını …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Offf ki offf sevgili dostum.Ne yazayım ne diyeyim bilemedim. Şiir budur işte diye pâyeyi vereyim öncelikle. Çok az kişi/ şair bu derece yoğunluklu yazabilir böylesi bilindik derin konuyu.Yazmak da ne hemde. Barındırdığı ironi bike tek başına örnektir akla ve şiirsel zekaya...
“iki ayaklı tanrıla”! biraz gücenecek olsa da hepsi payını alır-almalı...
senin ayak izinden daha değerli değil şiir yeminle hoşluklar getirdin Üstat iltifatlarını alıp 10 ile çarpıp hak ettiğin şekilde boca ettim senin üzerine haberin olsun ...
Gönlüne Sağlık...
................................. Saygı ve Selamlar..