Birazdan harflerin anadan üryan çığlığını giyinecek bir şair…
Soluğun son ninnisi korkutup uyartacak Gözünde sakladığı ilhamın masalını… Yarı kırık duygular her sözcükte artacak Vuracak bir kurşunla acı yüklü salını.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Birazdan harflerin anadan üryan çığlığını giyinecek bir şair… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Birazdan harflerin anadan üryan çığlığını giyinecek bir şair… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bugüne kadar yazılmış en güzel Afet İnce Kırat şiirlerinden biri. Konu bütünlüğü, içtenlik, şiirdeki insan, şiir dili, imgeler, bağdaştırmalarla ben yetkin bir şairin şiiriyim diyor.
Tebrikler ve teşekkürler böyle güzel bir şiiri paylaştığınız için.
UFFUK tarafından 4/8/2017 10:27:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
evet üstadım an olur ki çığlıklar kalemin ustalığında beyaz sayfalara dökülecek ya dökemeyen yüreklerin sancısı.... anlamlı derin bir eser saygılarımla
Övmek, beğenmek ve paylaşmak ise okuyucunundur.
................................... Selam ve Saygılar...