Okuduğunuz şiir 4.4.2017 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
BAYRAK
Güzel bir yıldız çizdim içine ak hilalin Yerleştirip harfleri al güller bahçesine Sönmeyen ateşini harlayıp istiklalin Postaladım hepsini dünya tarihçesine.
Sen ki benim içimde durulmayan şelale Gönlümü serinleten gözü yaşlı bulutsun Çırpındıkça göklerde büyüyecek meş’ale İstikbalin önünde yıkılmayan umutsun.
Aşkın bana bahardır mevsimin olsa da kış Güneşin ışığını saklamışlar içine Dualara layıksın dokunur mu kem bakış Hangi güç yetebilir kalbindeki perçine.
Nice gelecek doğar sırmalanmış tahtında Cennetinde dolaşır meleklerle hürriyet Senin adın yazıyor bu vatanın bahtında Tut götür aşk bahçene bekliyor Cumhuriyet.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYRAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYRAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ülkesine ve bayrağına sevdalı Afet ablam ne güzel yazmışsın yine. Bayrak ve vatan sevgisi duygularımızı tavan yaptırdı ,kocaman tebrikler sevgilerimle ablacım.
ŞİİR OLARAK ÇITASI DÜŞÜK, DUYGU OLARAK BAYRAĞA AZ GELEN DUYGULAR, VE ŞAİR TARAFINDAN ÇOK İSTEKLE YAZILMAMIŞ, HAZIRLIĞI OLMAYAN ŞİİR. ŞİİR EKSİK... EYVALLAH
Güzel bir yıldız çizdim içine ak hilalin Yerleştirip harfleri al güller bahçesine Sönmeyen ateşini harlayıp istiklalin Postaladım hepsini dünya tarihçesine.
Milli duygularımızı coşturan ne güzel bir şiir.Kaleminiz var olsun.
Günün seçkisini fazlasıyla hak etmiş.Candan kutluyorum.
şu Bayrak sevgisi yok mu Millete coşar gönüller Hürriyet diye. ustaya yakışır güzellikte bir eser. ne yazık ki kendini bilmez densizler Bayrağımızı bile tartışır oldular. sanki kendileri resimledi bayrağı. saygılarımla