(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tortu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tortu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçimde kanatları yanan kelebek varmı. Bırak uçsun yüreğin nefes alsın. O ateş yavaşca sönünce ilk sana gelecen yolun uzunmu açıyı büyütme kısa ise geciyor. Ağrılı sızılı
Hayırlısı şair
Güzeldi şiir nefes almış yürek...
Forget tarafından 11/11/2023 2:15:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
Şiirle birlikte milyonuncu kere pekişti düşüncem: İnsan dünyaya benziyor, bir yanı daima karanlık. İnsan dönere benziyor, bir yanı ateşte, bir yanı soğuk. İşin güzeli hep aynı yerden ışımıyor ve yanmıyoruz. Bizi çevirip çevirip orantılı bir şekilde acı çektiren Rabbe hamd olsun. Şiirin insanı düşündürdü yine. "En son nerede ölmüştük" diye soruyor ya şiir. Belki kıyamet çoktan kopmuştur herkes ölmüştür ve şu an yaşadıklarımız yüzümüze okunan hayatımızdır. Bilebilir miyiz? Artık yaşamıyor da olabiliriz. Çok çok sevgilerimle sevgili Özlem.
Hayırlısı şair
Güzeldi şiir nefes almış yürek...
Forget tarafından 11/11/2023 2:15:27 AM zamanında düzenlenmiştir.