Güzel sevilmeyi bilmeyen insanlar gibi tutunduğun her daldan cennet çıkarma rüyasındasın Sonu hüsrandır bunun Sonu hayal kırıklığı Teninde hayallerini şerre boyayanların yağma izleri Hala anlamadın mı ? Yürek diyorum yürek nasıl taşır bunca soytarıyı !
Altı çizilmiş satırlardan kimlik devşirenler Ağlatma garantili filmlerden rol giyinenler - kırık dökük adımlarla hem de - bir tek kefene yürürler Gamzelerini mezar yeri zanneden sinek ikililerini öpmekten yorulmadın mı ?
Ah Lelia ! Ellerin Rahman’a küsken rahimde ancak kendini kandırırsın - defalarca – Sonra Ezberlenmiş cümlelerle tövbeye kalırsın Sıkıcı ve soğuk … Telsiz anonsları gibi yarım yamalak ve boğuk …
Lelia ! Akrebin kuyruğunu koparsan - yok saysan ölümü – Araf’a saklansan yer dilenip kalabalığın arasından Kelimeleri çekiştirsen halden hale boş satırlarda avazın çıktığı kadar Mucize doğuramazsın yine de Yalnızlığını kusacağın uçurumlar veresiye açmaz koynunu Yağmalamak için fırsat kollar etini ve ruhunu … Ya bir kral/içe yapar omuzlarına yıkarlar tüm şehrin suçunu Ya bir fahişe elden ele dolaştırırlar gururunu
Lelia ! İzlerden adam seçilmez Ya bir it çıkar karşına ya da payı olmayan biri nasipte Şarkılar doyuramaz sonra ruhunu küfürlerin de …
Boş satırlarda gezinme Lelia Ebabiller oradan başlar taşlamaya !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BOŞ SATIRLARDA GEZİNEN KADIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BOŞ SATIRLARDA GEZİNEN KADIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin içindeki sevdalarda gizemlilikle duygu ön plana çıkmakta…
Çok çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…