"Vardır elbet bir bildiği Tanrı’ nın" diyerek susuyoruz da... Kalem susmuyor, yürek pusmuyor; bilinsin! Zaman akar, devran döner, diner de belki anaların gözyaşları... Ama toprak unutmaz, vatan unutmaz aymazlığı Bir bir tutar hesabını ihanetin Bir bir alır öcünü günahsız yetimlerin Bekliyorum... Bekliyoruz... Bilenerek her geçen gün!
İzmir şehidi Fethi Sekin ve tüm şehitlerimiz anısına...
Özlem TARHAN Sızılı bir Ocak’ ta bir ocak daha sönerken...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zemberek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zemberek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
susmak tam olarak değilse de bilenmek kesinlikle doğru kelime.. daha keskin yahut da daha sivri hale gelmek, peki ne için, hangi oyunun ebesi olmaya razı gelir ki insan, aslında hiç içinde olmak istemediğimiz bir oyuna itiliyoruz.. öyle kanlı ve öyle acımasız bir oyun ki bu, bilenmek zorunda kalıyoruz... kutlarım özlem hanım.. yüreğinize sağlık, teşekkürler şiire..
"Allah'ın merhameti gazabından önce gelir" diye buyurulur..Elbette şiirinizde de belirttiğiniz gibi mutlaka bir bildiği vardîr Yaradanın.Allah inayette de mükafatını gecinden verir en iyisini verir.Cinayette ve kötülükte de yine bekler ama azabın en çetininden verir.
Avni Çakar tarafından 12/10/2017 5:47:21 PM zamanında düzenlenmiştir.