(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sonrasız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sonrasız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir yer yok; öylece beklemiyor beni Görmeyişimden biliyorum Silip hülyâlarımı tek tek İnce ince Ve de kendimce Yok’luğuma bileniyorum... Tek kelimeyle muhteşemdi , yüreğin bir yalnızlık sesiydi yüreğime tercüman olan şiir sevgili şair kutluyorum kaleminizi selam ve saygılarımla
hürsel tarafından 2/15/2019 11:34:31 AM zamanında düzenlenmiştir.
Şiir sükut deminde, güçlü bir iç ses ve "mahur beste" kıvamında. Geçip giden zaman gibi yel yepelek, hüzün gibi durağan. Su sesi ve sessizliğinde dizeler. Hem sükût hem vaveyla. Kınından çıkmış kılıç misali sözcükler. Şah damarına çizik atıyor insanın.Bu şiiri teşrinisânide okumak hüzne içten bir merhaba gibi oldu benim için. Ve hüznü sevdim. Tebrikler...
zakir tarafından 11/14/2016 12:04:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gün olayını iyice taktir etmeye başladım Bu sayede iyi şairler topluyorum favorime Okunacak mutlaka birşeyler oluyor kalemlerde. Kutlarım güzel şiir için saygilar.
‘’kuşlar mıydı, ben miydim ölen gerçekten bozgunum her sabah yeni bir kuşu yitirmekten…’’
nefesini kuş kanadına asan yersiz yurtsuz bir yetimin kimsesizliğidir acının rengi rüzgâr nereye savursa, hangi bulut parçasına çarpsa memleket orasıdır onun için!
sancısına çivi çakıp ağrısını onarabiliyorsa şiir mâhir olan şairidir
*
itiniâ ile inceltilmiş bir sızının resmiydi yüreğe işlenen
kaleminizin tınısını özlemiştim. tüm içtenliğimle kutluyor ve teşekkür ediyorum bu güzel sesleniş iken yüreğe hoşluk taşıyan. sevgiler, selamlar dost kaleminize.
Bir yer yok; öylece beklemiyor beni
Görmeyişimden biliyorum
Silip hülyâlarımı tek tek
İnce ince
Ve de kendimce
Yok’luğuma bileniyorum...
Tek kelimeyle muhteşemdi , yüreğin bir yalnızlık sesiydi yüreğime tercüman olan şiir sevgili şair kutluyorum kaleminizi selam ve saygılarımla
hürsel tarafından 2/15/2019 11:34:31 AM zamanında düzenlenmiştir.