Belki bir gün yıldızlar bize de yer açar gecenin serinliğinde belki kuşlarda gelir sırtlarında bir çocukla ve günahsız yaşarız özgür göğün altında.
Sırf aynı düşü görmemek için, uyumadığım geceler oldu can. her defasında bir atmacanın tiz çığlığını duyuyor, pençesinde can çekişen insanlar düşüyor avuçlarıma. öyleki arafta dövünen annelerin tarumar saçlarıyla, tırnakları toprağa saplı elleri ilikleniyor gözlerime.
Korkuyorum kirpiklerimin birbirine değmesinden. kan çanağına bandıkça gözlerimdeki çimenler, kaygan zeminde sendeleyip, boşluğa çakılıyor sanki canhıraş bedenim.
Bir sebebi olmalı can !... bir sebebi olmalı tüm bu kabusların. içimde kendi savaşına mağlup bir ben, birde umudun ardında kalmış yalnızlığım var. kimine göre,toplasan incir çekirdeği bir hezeyan, kimine göreyse yıkılması zorunlu koskoca bir dağ silsilesi.
Şaşkınım!... karmakarışığım anlayacağın. tıpkı,güvercin seyrinde, olan bitenden bihaber, kimsenin fark etmediği, meydanda eli bırakılmış çocuk gibiyim. hep aynı noktaya çivilenmiş gözlerimle, birinin beni bulmasını bekliyorum zamansız.
Oysaki; tüm acılara nokta atışı olmalıydı bakışlarım. hedefi şaşmamalıydı birbirine teğelli yıldızları şah damarından öpmek. dört başı mamur bir kışa, baharı müjdelemeliydi firuz cemrelerim. cürmüm üç beş yaprak kıpırtısı olsa da, topraktan suya kadar kaç nefes tüketirdim, mavi göğün beyaz özgürlüğü için bir bilsen.
Yoruldum can yoruldum!... sevgisi kısır ruhların, sevgiyi katletmesinden yoruldum. bu yüzden irkilir tenim kıymetsiz dokunuşların mor rengini hissettikçe.
Umarsızım!... bul içimdeki beni! bul ki, gözlerimin yamacına yaslı kırgın kederler, ve her kirpiğimin çatısında intihara meyilli sırçadan sancılar savuşsun tek hamlede.
çöz, ruhumu işgal etmiş zehir zemberek serkeşliği. çöz ki, kuş olayım fikrime nazır uçurumun kenarında.
götür, açlığı doysun kimsesizliğimin. ve işle beni gönül dergahının gergefinde. işle ki ömür boyu insan-ı kamile ereyim ellerinde.
Çünkü, nefes alamazsam, herkes gibi ölürüm. ölür düşlerimin gezici korsan kuşları. ve biter bu hikaye can. bittiği gün kendi cinayetimin faili olmadan, günahsız gömülürüm bulutların koynuna
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞLERİMİN KORSAN KUŞLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞLERİMİN KORSAN KUŞLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Icmeye gerek kalmadan sarhos oldugum bir siir. Yüregime inen binlerce aciyi, safak vakitleri sürüyü yamaclara vurmus gibi sakiyorum su anda. Varolun, kaleminize ve yüreginize saglik degerli Üstadim!
Duygu yüklü yüreğinizi en içten dileklerimle kutluyor kaleminiz daim olsun diyorum saglıklı huzurlu ve başarılı bir ömür diliyorum yaradandan saygı ve selemlarımla
İNSAN, bir damla su bin ızdırap, Özgürlük, düşünmekte ve sorgulamakta sonsuz özgür olmak, neticesinde istediğin her şeyi yapmanın değil, İNSAN gibi yaşamanın gerçek özgürlük olduğunu anlamaktır, Kimim sordum perişan oldum soldum aşka doğdum, Varlık her an yeni bir şendedir, insan için en büyük devrim, sanatın ve felsefenin aradığı İNSANI KAMİL bilincine ermesidir, İnsan dalgalar aleminde yüzmektedir, ses, ışık, düşünce, deniz dalgası gibi, deniz olamıyacağına göre, dalgaların keyfini çıkar, Insanı kamil şuuru arayışınızda iyi yolculuklar, tebrik eder, esenlikler dilerim.
Çok teşekkür ediyorum Yeşimcim.. Dileklerimiz aynı.. Bu yüzden hep birlikte aydınlık ,umut dolu yarınlar tek temennim... Sevgilerim çokça canım benim..
Başımı yasladığım her gün,başıma bela her gece.Sayısız itiraflarımı sayısızca yüzüme vuran ben,kahkahaların ardındaki göz yaşlarımı,umutsuzca kendime satan yine ben.Beni anlayan ne sen ne de ben...Bir ölüm uğruna bir candan bin defa ölüm isteyen yine ben...Senin aşkın sana,benim aşkım yarının Leyla’sına.
yine turnalar geçer şehirden gözlerine bakarım ve yine sevdan düşer resimlere duvarlara dağlara rüzgar düşer saçlarına sözlerin yankılanır rutubetli odada üşürüm korkuma sığınırım yüzüme çarpar hüzünler hüzünleri bulutlara saklarım kara bulutlara beyaz değil
o yağmur kokulu o soğuk renkli örtülere sükutun altın olduğu zamanda bilirim hele yürekten türkü yakmanın zorluğunu bilirim iğreti dostluklarla yürümez bu sevda diller çözülmez bedelsiz sözlere marazlı kalplere aşk yazılmaz Kaldırımlar utanır sessizlikten sesini yüreğime katarım adını hatırlayınca
andım olur şafaklar yüzüme ayın öfkesi düşer gözlerin ah o gözlerin çağların ihanetini saklar gözlerinde yitirdim yarınlarımı usulca sokuldum şehirlerine ve dağlar geçit vermez oldu meşru sandığımız sözlere sözlerimiz savruldu ne olduysa oldu koskoca bir açmaz olduk adına aşk dedik sabır dedik bekleyin bekledik süresiz-ce muamma kıldık adımızı
Ne garip değil mi İnsan insan ısevdikçe tanıyor tanıdıkça yalnızlaşıyor ve melankoliye aşk yerini.. Galiba tüm bunların sebebi iyilerin kötüler yüzünden her şeyden el çekmesi ve sadece kendine sarılması.. Sevgili kalem yürekten teşekkür ediyorum içten yorumunuz ve bir o kadar etkileyici dizeleriniz için...
Geceyi örtün Sessizliğin sesini dinle ve düşlerinin perdesini kapat....
Çünkü, nefes alamazsam, herkes gibi ölürüm. ölür düşlerimin gezici korsan kuşları. ve biter bu hikaye can. bittiği gün kendi cinayetimin faili olmadan, günahsız gömülürüm bulutların koynuna
Can kardeşim bayadır yoksun... Gerçi bende artık sık uğrayamıyorum deftere.. Bir göz atıp çıkıyorum.. Çok teşekkür ediyor, baki selam ve sevgilerimi gönderiyorum kardeşime..
Bir adam ki ! tek kişi değil içimde hem koşuyor, hem konuşuyor, hem ölüyor, hem yaşıyor. bir adam ki ! her hali ile hep aynı biçimde aşk içinde. .......................
Yine seçkin kelimeler var kısa cümleler ağırlıklı güzellikte
Böylesi güzel bir yoruma ne demeli bilmem ki Ahmet bey.. Sizin gibi yetkin bir kalemden övgü almak gurur verici.. Paylaştığınız mısralarda keza çok anlamlı Yürekten teşekkür ediyor, selam ve sevgilerimi gönderiyorum
tek kelime ile muhteşemdi şiir caan....? alkışlıyorum o şiir dolu kocaman yüreği.. dopdolu içeriği ile duygulandırdınız yine beni caan.. şir ve şiire eşlik eden bu güzel müzik muhteşemdi...kalemin susmasın,caan.. umarım bu şiir değer bulduğu yere gelir ve hakkını yemezler..ve olmalıda caan..olmalı..da..? selam ve sevgiler bıraktım buraya caan. sonsuz saygı ve hürmetlerimle..
vahap ünsal tarafından 12/6/2016 9:39:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yine çok anlamlı ve çok güzel bir şiir okudum sayenizde, yüreğinizden duygular, kaleminizden mısralar eksik olmasın, hep bizimle olsun Dilek Usta Hanım.Sevgi ve saygılarımla.
Haldun bey naif yorumunuz ve içten dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum.. Nefes aldıkça siz değerli dostlarımın arasında olmaya gayret edicem... Selam ve sevgilerimle...
"Belki bir gün yıldızlar bize de yer açar gecenin serinliğinde belki kuşlarda gelir sırtlarında bir çocukla ve günahsız yaşarız özgür göğün altında..."
belki bi gün şair belki günahsız çocuklar gibi yanmadan...saygı ile...
İnşallah arkadaşım inşallah.. Tek temennim dünyada barış ve kardeşliğin hüküm sürmesi.. Çok teşekkür ediyorum değerli yorumunuz için Selam ve sevgilerimle
sevgiyi katletmesinden yoruldum.
bu yüzden irkilir tenim
kıymetsiz dokunuşların mor rengini hissettikçe.
Ilham dolu dizeler
Tebrikler
Ksleminiz daim olsun.