Sana baktıkça iki gözüm,iki çiçek Ve seni giydikçe ruhum bedenim iki dirhem bir çekirdek
Yıldızların koynuna gizlenmiş aşıkların en masum günahları düşüyor geceden sabaha. benimse,bir düş yontusu aralıyor kirpiklerimi. uyanmakla uyumak arası berbat bir miskinlik bu.
İşte ! Yeni güne merhaba! ayak ucumda terliklerim, bir kupa kahvem, zehir zıkkım sigaram, ve akşamdan kalma ağrıyla zonklayan bir başım var.
Bunlar senin yüzünden sevgili... selâmı bile uzak bir kentin ufuk ötesi yalnızlığı sarıyor sensizken beni. üşüyen yüreğimin sükûnetini bozuyor kokunu getirmeyen rüzgâr. tedirgin ve en bağnaz cümleler çörekleniyor yorgun düşüncelerime.
Elimde değil ! Özlüyorum vazgeçilmez kıldığın her şeyi. en çokta ince narin ellerini. güldüğünde benimde yüzüme düşen tebessüm gölgesini. sen en iyisi mi davetsiz gel şehrime. bende konaklasın yüreğin. ve, hiç gitme dergâhın olsun yüreğim.
Bilemezsin, mermi soğukluğuyla gidenlerin ardından, yapraklarını kapatan güne bakan vurgunuydu sol yanım. güneşine yüz çevirdiğim den beri hürriyet gibi tutkunum sana.
Şimdilerde, içimde susmayan bir özlem tezenesi, aşkın al yelesinde, adın yazılı nice mevsimlerim var. sadece korkuyorum yokluğunda yok olmaktan.
Sayende, içimde çağlayıp akan bir bahar, ve ıslak gözlerimde, hasretten erken açmış badem çiçeklerim var.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BADEM ÇİÇEKLERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BADEM ÇİÇEKLERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seçkin kişi duygularını aklıyla idare eder ve gerçek cesaret ödevlerini yerine getirmekle bulur. Bayağı, aklını duygularıyla yönetir ve gerçek cesareti saygısızlıkta bulur. …………………………… Konfuçyus.
Şiirinizi kutlar ve tebrik ederim… Beğendimve haz aldım…
...................................................... Saygı ve Selamlar….
Koyu bir karanlığa bakan yüreğin, geceyi gündüze katan düşleri ile özlemse özlem, boşluksa boşluk derken bir güçlülük peşinde koşan bir yürek... Ve hiç yarın olmasın beklenmeye derken bile içindeki onuru saklamış yarınlara... Mustafa yılmaz
Mustafa YILMAZ tarafından 2/24/2017 3:40:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili Pervancım hoş geldiniz sayfama.. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Acıları bitirmek bizim elimizde. Hak edenle aşk'ı paylaşmak muhteşem bir duygu inanın...
Ne güzel daha ağaçlar uykudayken o tül gibi çiçeklerinin gözlere hukmetmesi ne güzeldir kışın zemheride baharı terennum etmek ne güzeldir yüreğe düşen bir mumluk alevi yangına çevirmek ne güzel dir bir çift bakışa pervane olmak çok güzeldir bu harika şiirde ki gibi aşık olmak kutluyorum seven yureginizi dile getiren kaleminizi Dilek hanim
Merhaba, hoş geldiniz Ahmet bey... Dilek badem çiçeklerini görür de şiir yazmaz mı hiç aşk'a :) Burada bademler çiçeklendi ve coşkulu bir ruha büründüm, umutlandım , aşk'ı bir daha sevdim. İyi ki baharlar var, iyi ki aşk var..
Çok teşekkür ediyorum ziyaretiniz ve değerli yorumunuz için..
bayıldım vallahi şiire değerli dilek kardeşim, şiirde şiire eşlik eden müzikte bir başka harikaydı inanın insanı dinlendiriyor şiiri okurken bu güzel müzüği dinlemek çok hoş.. yüreğine emeğine sağlık can dostum.kucak dolusu selam,sevgi,ve saygılarımla..
Çoook teşekkür ederim değerli üstadım. Beğeniniz ve yorumunuz onur verdi.. Vefalı yüreğinize çok teşekkür ederim. Evet bu şarkıyı çok seviyorum ve hak edene armağanım olsun fon müziği yaptım.. Kucak dolusu selam saygı ve sevgilerimle değerli dost
Hoş sefalar getirdiniz sevgili hemşehrim.. Evet aşk ve hasret var mısralarımın kokusunda.. Çok teşekkür ediyorum ziyaretiniz ve değerli yorumunuz için..
Tüm çiçekIeri koparabiIirsiniz. Ama baharın geImesine engeI oIamazsınız. PabIo Neruda
şiir de biraz bunu anımsattı. Öyle güçlü ki sevda çiçek bahanesi sanki biraz da
"bir yanım yaprak döker bir yanım bahar bahçe" der ya hani şair aşk da öyle işte gökgürültülü ve sağanak sağanak bize de ıslanması düşüyor mavisine bakarak
Sevgili Ezrak hoş sefalar getirdiniz.. Evet çiçek aşkın bahanesi galiba ama ilintili de gibi. Hani bir şarkı var"Ben her bahar aşık olurum" Bahar aşk mevsimi bence... Çok sevdim yorumunuzu.. Teşekkür ediyorum.
Aşk her daim ruhumuzda, İstesek de istemesek de son nefesimize kadar ayrılmayan ve tükenmeyen bir duygu değil mi değerli kalem.. Bende sizin içten yorumunuz için çok teşekkür ediyorum.
Şairin badem çiçekleri Nazım ustanın çiçek çiçek açacak mürdüm erikleri bir bahara gebe sanki insanın gözyaşının suladığı her acı
hani ne demişti Sezai Karakoç;
Ben çiçek gibi taşımıyorum göğsümde aşkı Ben aşkı göğsümde kurşun gibi taşıyorum Gelmiş dayanmışım demir kapısına sevdanın Ben yaşamıyor gibi yaşamıyor gibi yaşıyorum Ben aşkı göğsümde kurşun gibi taşıyorum
kurşun gibi taşınan bir hasret özlem eskimeyen eksilmeyen bir aşk gibi ezcümle kurşun gibi şiir su gibi
Hoş geldiniz sevgili Aşkar.. Güçlü bir kalemden böylesi naif bir yorum almak beni ziyadesiyle mutlu kıldı.. Beğeniniz baş tacıdır...Çok teşekkür ediyorum .
Şiirinizi kutlar ve tebrik ederim…
Beğendimve haz aldım…
...................................................... Saygı ve Selamlar….