Bildiğin tüm sevda sözcüklerini zazaca’ya cevirip Öyle sev beni Öyle öp alnımdan Öyle tut ellerimden Öyle bak gözlerime Sen ki yeni güne sardığım inancım, gülüşüm Seninle doğsun güneş Seninle mevsimler bahar olsun Çiçekler acsın, böcekler ötsün...
Ülkemin tüm acıları bitsin gün doğumunda Ne doğusunda olsun Ne de batısında olsun ölüm! Çocuklar ölmesin, Anneler ağlamasın, Herkes evine ekmek götürsün Kimsenin boynu yoksuluktan bükülmesin Kimsenin kapısını çalmasın huzursuzluk Dışarda kalsın acılar, ayrılık ve ölümler...
Seninle gün aysın Sevgi olsun Aşk olsun Yaşam kavgasında direnç olsun Umutla başlasın yeni gün Seninle doğsun güneş Gün aysın Karanlık bitsin Seninle başlasın Seninle bitsin ömür alfabem...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ömür Alfabem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ömür Alfabem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DEĞERLİ GÜLŞEN HOCAM ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSINIZ ÖYLESİNE GÜZEL Kİ.ANLAMLI VE DE AÇIKLAMALI BEĞENİ İLE OKUDUM DEĞERLİ YÜREK SESİNİZİ KUTLUYORUM KALEMİNİZİ SELAM VE SAYGILARIMLA EFENDİM..