Bildim bileli kendimi Hep böyle direnirim sabaha Ne duâ kalır ne niyet dilimde Kuşanır zırhını ellerim Ve kutsar ateşi, sen diye...
Suya okurum ne varsa bilmediğim Ne varsa gelmiş geçmis beni çağıran Uzak bir nefesi aralarken ciğerim Gözlerim hesapsız çığlıkları giyinir Kuşatırım senden kalan aydınlık vakitleri...
Muhtemel ki bilmiyorsun Nasıl bir yaşamaktır bu Nasıl bir terennümdür, insanın insana hasretliği Öğrenirsin belki bir gün; kim bilir Geç kalmışlık telâşını...
Varsın söylensin tüm türküler bahara Böylesi bir susmayı ömür bildim ben...
Kırılıyor bak son ışık da dallarda Ağaçlar seyrediyor hüznün zehrini Nasıl da salınıyor rüzgârda!
Yangınların içinde üşüyorum ’Ene’l hak’ diyor acımın efendisi; Bir masaldan daha yapayalnız düşüyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ahraz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ahraz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhtemel ki bilmiyorsun Nasıl bir yaşamaktır bu Nasıl bir terennümdür, insanın insana hasretliği Öğrenirsin belki bir gün; kim bilir Geç kalmışlık telâşını...
Nasıl güzel bir şiir böyle.
Reyna Güneş tarafından 8/16/2016 11:42:32 AM zamanında düzenlenmiştir.