Vakit dar, bahâne boldur hep İnsan, önce kendine yabancı Sonra tuzaktır kardeşine Ne vakit uçsa bir kuş başının üzerinde Suçludur rüzgâr...
Görmek değildir bakmak O, çok derindedir; bilinsin! Sen dönerken; eteklerin fırtına Gelen gitmiştir çoktan Gelmek, gitmelere açılan Acımasız muammâ...
Kör kapıların kora dönmüş eşiklerinde Bulursun kendini bir zaman sonra Kalkmaya çalışmak faydasızdır; Bedeninden ne umarsın ki Rûhunu kaybettikten sonra!
Gemileri alabora tüm denizlerin Yırtılırken avuçlarındaki İsa’ dan kalma yara...
Ey insanlık; Yüreğinin değil, vicdânının götürdüğü yere git artık!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İncelikler Üstüne... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İncelikler Üstüne... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
keşke duyguların da bir kantarı olsaydı. kim ne kadar aşık, kim ne kadar kıskanç, kim ne kadar vicdanlı ölçülseydi. sanırım kim hangi duygusunu besliyorsa hayata onunla cevap veriyor. sen niye aşık olmadın demek gibi bir şey vicdan da. dedim ya keşke. düşünsenize, ya şiir de olmasaydı.