Bitişlerin başlangıca açıldığı kapıdan, bak ne uçurumlar göreceksin ölüp ölüp dirildiğim. sanki binlerce oğul doğurmuşum da, binlerce oğulun acılı kahrı çöreklenmiş yüreğime.
Ya sen!... Öksüz düşlerin bir arpa boyu büyümezken, gözyaşı lekesi serpiliyor gelincik kızılı yüzünde. nasılda umarsız bakışların, nasılda anne eline muhtaç terden ıslak saçların.
Az önce, makus bir karanlığa göz kırptı yıldız gözlerin. ellerimle tırmalasam yine erişemem gökteki ışığına. ve geri getiremem gittiğin adresin, pusulası sonsuzluksa...
Biliyorum, herkes yaşlanacak... mezarlıklarda... sadece taze ot kokusu saracak her bahar toprağı. unutacak seni benim dışımda herkes. çektiğin eza’nın cefası kalacak, anne yüreğimde...
Ne acı bir bilsen oğul !... sen iki taş arasında sıkışmış uyurken, tat vermiyor kuşlara yüklediğim özgürlük. ve ardından uçurduğum duaların hükmü geçmiyor maviye.
Sensizliği çatlatan bir umarsızlık bu. karanfillerim , özlemim hep sana. sadece, elbiselerin ve kokun yadigar bana.
Dokun omzuma geceleri. bir işaret bırak rüyalarıma. mesela; tenin gibi ak, ellerin gibi yumuşak, kadifeden çiçekler kondur yanaklarıma.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZYAŞI LEKESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZYAŞI LEKESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sadece taze ot kokusu saracak her bahar toprağı. unutacak seni benim dışımda herkes. çektiğin eza’nın cefası kalacak, anne yüreğimde...
Ana gibi yar olmaz. Anadolu gibi diyar olmaz. (Çünkü artık Bağdat'tan bahsetmek bile gülünç oldu.) "Sahipsiz vatanın batması haktır." Diyen şairin ne kadar haklı olduğunu görüyorsunuz değil mi? Demek ki, toprağın değeri sahibi kadar oluyormuş. Rabbim bu onurlu milleti bu küre üzerinde daim eder inşallah. Sırat-ı mustakiimde de ayırmasın bizi.
Bazen yaşamak için ölmek bile yetmiyor Öyle anlar oluyor ki insan ne yapacağını şaşırıp çıldırıyor Gönlüne sağlık değerli şairem Kucak dolusu sevgiler ...
Zor günler geçiriyoruz Allah insanımızın ve ülkemizin yardımcısı olsun.. Acısız,kedersiz bir günümüz yok... Bu duygular içerisinde yazdığım şiirime yaptığınız değerli yorumunuz için yürekten teşekkür ediyorum güzel insan.. Selam ve sevgilerimle
Biliyorum, herkes yaşlanacak... mezarlıklarda... sadece taze ot kokusu saracak her bahar toprağı. unutacak seni benim dışımda herkes. çektiğin eza’nın cefası kalacak, anne yüreğimde...
Ne güzel duygular içinde yazmışsınız bir anne dışında hiç bir şair bu denli güzel yazamaz. Tebriklerimle selam ve saygılar
Annelik çok özel bir duygu gerçekten Can Fırat..Üzülmekten başka bir şey gelmeyen elimden sadece şiir dökülüyor kalemime.. Çok teşekkür ediyorum arkadaşım.. Selam ve sevgilerimle
ŞİİRİ ÇOK BEĞENDİM...
KUTLARIM...
..................................... Saygı ve selamlar..